Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #11  
Oud 26 september 2010, 22:35
Joan Joan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 11
Standaard

Hallo Piet,

Goed te lezen dat je wel weer werk hebt voor drie dagen in de week.
Ook ik heb een paar maanden geleden mijn baan opgezegd en ben nu zonder inkomen. Ik heb echter een man achter mij staan die zag dat ik nu echt iets voor mijzelf wilde gaan doen na jaren van overwerk (en een niet bestaand sociaal leven) en die bereid is de volle mep te betalen (want daar komt het toch op neer.)

Net als jij ben ik dus zoekende naar opdrachten.
Ik heb informatiekaarten gemaakt en ik speur het internet af naar voor mij aantrekkelijke klanten. Hier besteed ik veel tijd aan en ik mail mensen/bedrijven eerst en schrijf ze aan via een informatieve postkaart.
Verder laat ik op bepaalde -voor mij interessante plekken- informatiekaarten achter.
Voor een ICT-er zal dit wellicht anders werken, maar ik hanteer het adagium 'adverteren doet begeren' (en dat houdt ook netwerken in) en als je spullen (site) er mooi en goed uitzien, én als je vertrouwen houdt in je kunnen en jezelf dan lukt het.
Daar ben ik van overtuigd (ook voor mezelf ;-) )

Succes!
Joan
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bijklussen; KVK-nr of niet? En meer... thermostond Freelancen iets voor mij? 11 15 mei 2010 08:10
Meer creativiteit/grotere opdrachten gezocht! Hester Marketing en acquisitie 4 8 september 2009 13:45
Geen VAR meer nodig voor veel freelance auteurs/redactiemedewerkers René Nieuws - Voor en door freelancers 0 15 februari 2008 13:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon