Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 16 januari 2008, 15:00
linda's schermafbeelding
linda linda is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2006
Berichten: 11
Stuur een bericht via Skype™ naar linda
Standaard Re: Marktonderzoek voor magazine: hoe pak ik dat aan?

Hallo allemaal,

Ontzettend bedankt voor het meedenken. We zijn inmiddels weer een paar weken (maanden?) verder maar ik heb nog geen concrete stappen kunnen ondernemen. Mijn plan nu; tijd vrij maken voor dit project. Dat is op dit moment het grootste gebrek en is niet geheel onbelangrijk. Ik heb nu een klant die erg veel tijd in beslag neemt en ik wil deze 'inruilen' voor wat kleinere opdrachtgevers waardoor ik weer wat flexibeler kan zijn. Een grote klant 'opzeggen' doe je natuurlijk niet zomaar dus eerst dit proces met een gezonde afloop doorlopen.

In de tussentijd ga ik mijn hele bladformule weer eens goed op de schop nemen want het is met wel al duidelijk dat het voor de marktonderzoek bureaus erg belangrijk is dat ik een goed concreet verhaal kan bieden. En dat is ook weer een kunst op zich.

Door het posten van deze vraag en het lezen van jullie ervaringen is het me wel al weer duidelijk geworden hoe diep dit project in me zit. Ook al broed ik er nu ruim 5 jaar op, het vuurtje wakkert nog steeds. Dat bied mij weer voldoende motivatie om 2008 om dit magazine heen te vormen.

Bedankt voor het informeren én inspireren!

Linda
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag aan websiteontwikkelaars onder ons Myrax Al die andere praktische dingen 10 28 september 2007 00:00
Hoe breed? Cindy77 Marketing en acquisitie 22 27 september 2007 11:42
Uitkering en zelfstandig ondernemen Anoniem Al die andere praktische dingen 11 22 februari 2007 11:27
Hoe kom je aan 1225 uren voor het urencriterium? agnez Belasting 12 19 januari 2007 12:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon