Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #8  
Oud 21 juli 2011, 21:46
1 van 2 1 van 2 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juli 2011
Berichten: 2
Standaard

Roel, gelijk heb je hoor als je schrijft dat je een AOV verzekering niet via een prijsstunter en/of online moet afsluiten, ook niet (zoals ik helaas wel heb gedaan) zelfs niet als die prijsstunter FNV zelfstandigen is! Via hun site ben ik namelijk in zee gegaan met Zilveren Kruis/Achmea, want x% korting op eerste jaar premie....
FNV Zelfstandigen, je denkt; vakbond, komt op voor z'n leden, prijzen geen product aan wat niet deugd.....
VERGISSING!!!! HEEEEEEEL veel gedonder!!!!!(en al meer dan 7 maanden geen inkomen)
Gelukkig sinds 3 maanden sociaal advocate die mij helpt! Maar wanneer probleem is opgelost....?

Wat ik ff zeggen wou:
Hoewel FNV Zelfstandigen zegt het eens te zijn met AFM rapport en van mening is 'dat het beter kan', kan je via hen nog steeds met korting zo'n flut budget-AOV-verzekering aangaan (met korting!)!
Ik las wel dat je daarbij nu automatisch een rechtsbijstandverzekering van hen kreeg.......!!!! Goh, hoe komen ze op het idee....?
Heel nuttig ook, als je na beeindiging van je onderneming (en lidmaatschap van FNV Zelfstandigen) toch nog in conflict bent met de verzekeraar.....
Waarschijnlijk hoopt FNV Zelfstandigen dat je lid blijft zolang je rechten bij de afgesloten flut AOV verzekering blijven gelden.....
Ja FNV zelfstandigen......het kan beter!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
arbeidsongeschiktheidsverzekering


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon