Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 april 2008, 13:04
Arina's schermafbeelding
Arina Arina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 48
Standaard Arina Evenementenorganisatie

Beste forum lezers,

Ik lees al een tijdje stiekem mee en nu mijn website on-line staat ben ik er klaar voor om mijzelf aan jullie te vertonen.

Mijn naam is Arina en ik begeef mij op de freelance markt als evenementenorganisator. Ik ben in juni vorig jaar afgestudeerd als Leisure Manager en ben tijdens mijn afstudeerstage en de 6 maanden daarna werkzaam geweest bij een schouwburg in het westen van het land. Daar heb ik de kans gekregen om een aantal zeer uiteenlopende evenementen te organiseren.

Als een vis in het water en realiserend dat banen als evenementenorganisator in de kunst- en cultuur sector schaars zijn, heb ik besloten te gaan freelancen.
Vanaf 17 maart is Arina Evenementenorganisatie een feit.

1 maart ben ik verhuisd naar een andere (voor mij vreemde) stad. De acquisitie is dus een hele kluif. Naast het aanschrijven van potentiële opdrachtgevers, maakt mijn website een belangrijk onderdeel uit van mijn marketing (voor wie niet).

Graag ontvang ik van jullie feedback op mijn website!

Veranderingen die nog op de planning staan:
- Nieuwe foto van mij
- Meer foto's van de evenementen

Groetjes, Arina
__________________
Arina Evenementenorganisatie
evenementen@arinabakker.nl
www.arinabakker.nl


Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 april 2008, 14:20
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Arina welkom op het forum en leuk dat jij je bekend maakt
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 april 2008, 14:41
carlita carlita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 11
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Hi Arina,

Welkom bij de dappere ridders. Ik heb net je site bekeken en het volgende viel mij op:
. Bij evenementen denk ik altijd aan iets feestelijks. Dat mis ik een beetje op de site. Niet dat het vol moet worden gepropt met toeters en ballonnen, maar gewoon een subtiel dingetje. Je zou bijvoorbeeld iets met de typografie van je bedrijfsnaam kunnen doen. Een leuke punt op de i van je naam, kleur gebruiken of zoiets. Dan heb je gelijk een beeldmerk wat je kunt gebruiken in je huisstijl.

. In je CV (is wel heel erg lang) heb je wel een directe link naar je e-mail adres, maar niet op de Contact-pagina.

. In plaats van op elke pagina je eigen foto zou je ook een wisselende foto-reeks van bruisende evenementen op die plek kunnen zetten .

Ik hoop dat je iets hebt aan deze tips. Zelf ben ik ook net begonnen en blij met feedback. Verder zie ik wel dat je een leuke tijd hebt gehad in Amstelveen en ik wens je dan ook heel veel succes met je bedrijf. Dat je heel graag wilt is in ieder geval wel duidelijk.

Zet hem op (die feestmuts ;-)!
Carla
__________________
STIJLBEELD Styling & fotografie
www.stijlbeeld.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 april 2008, 16:29
Arina's schermafbeelding
Arina Arina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 48
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

@Carla: bedankt voor je feedback, daar kan ik wel iets mee. Jouw website is trouwens beeldschoon!

- feestelijk.. ik snap wat je bedoeld, maar weet nog niet precies wat ik hiermee ga doen. Ik wil het heel graag simpel houden aangezien ik niet de kunde heb een eigen logo te maken en geen geld heb om er 1 te ontwikkelen. Ik vind het ook minder belangrijk. Ik heb geen sterke behoefte mij neer te zetten als een bedrijf. Ik ben een freelancer en om dit te zijn start je een eenmanszaak. Ik hou van simpel, maar misschien kan ik de website wel wat meer pimpen met de foto's die we dit weekend nog in de website gaan verwerken.

- de ontbrekende directe link naar mijn e-mail zal ik aanpassen. Mijn CV is inderdaad wat lang, maar ik heb dan ook niet stilgezeten in mijn korte leventje. Mijn CV zie ik meer als een 'voor het geval je er interesse in hebt' toevoeging. Ik zal talenkennis en computerkennis anders wel even in zinvorm zetten, dat scheelt wat scrol werk.

- Voor op de home pagina zullen we dit weekend even een mooie 'zakelijke' foto maken. Op de overige pagina's komen nog foto's van mij in actie. Ik heb helaas niet zoveel keus hierin, aangezien ik altijd druk bezig ben en niet sta te poseren voor foto's. Maar misschien kan ik ook wel op een aantal plaatsen een balk met evenementen foto's plaatsen. Ik zal er even mee stoeien dit weekend!

Groetjes, Arina
__________________
Arina Evenementenorganisatie
evenementen@arinabakker.nl
www.arinabakker.nl


Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 april 2008, 17:08
carlita carlita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 11
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Bedankt voor je compliment! Ik zie een Freelancer toch ook wel een beetje als een bedrijf. Je moet er voor zorgen dat iemand jou kiest en, zoals je zelf zegt, de website is een belangrijk onderdeel van je marketing. Creativiteit lijkt mij een belangrijk onderdeel van je werk, dat moet dan wel direct zichtbaar zijn. Dus zet voor die zakelijke foto een feestneus/muts op. Geintje, maar zoals ik al aangaf kan een treffend lettertype of een stip al heel wat verschil maken. Kost niets! Op Dafont.com staan diverse fonts die je gratis kunt downloaden. Veel plezier met het stoeien!
__________________
STIJLBEELD Styling & fotografie
www.stijlbeeld.nl
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 april 2008, 14:22
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Hi Arina,

leuk dat je je site even in de spotlight zet.

Ik zou zelf de txt portfolio wijzigen naar iets van "Georganiseerde projecten" of " Reeds georganiseerd .. " en zoals je zelf zegt fotos ! En wellicht ook wat testimonials op je homepage, werkt altijd goed

Ramon
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 april 2008, 14:55
Arina's schermafbeelding
Arina Arina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 48
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Alle foto's zijn al bewerkt tot de juiste formaten. Mijn vriend (computer nerd van beroep en hobby) zou ze er maandagavond even opzetten. Het is vandaag te mooi weer!

Testimonials: dat is een goede, daar zal ik ook nog even mee stoeien de komende week.
__________________
Arina Evenementenorganisatie
evenementen@arinabakker.nl
www.arinabakker.nl


Met citaat reageren
  #8  
Oud 20 april 2008, 18:22
mimamaartje's schermafbeelding
mimamaartje mimamaartje is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 januari 2006
Berichten: 153
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Ook van mij (stadsgenoot) een welkom!

Over je CV: Voor een cv niet zozeer te lang als wel wat verwarrend.
Cursussen en opleidingen staan door elkaar heen en zijn niet allemaal relevant. Een opdrachtgever is niet echt geinteresseerd in jouw typediploma van 13 jaar geleden . Net zo min als in het werken als vaste kracht in een bakkerij op zaterdag.
Dit zijn nuttige zaken om te melden als je een vaste baan zoekt, zodat ze weten dat je niet stilgezeten hebt en niet lui bent, maar minder relevant voor een freelancer.

Je zou je CV kunnen ombouwen naar een functioneel cv of gewoon je portfolio uitbreiden.

Groeten, Maartje
__________________
Maartje

www.maartjetraint.nl
Met citaat reageren
  #9  
Oud 21 april 2008, 08:51
Arina's schermafbeelding
Arina Arina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 48
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Goede feedback, ook daar kan ik wel wat mee. Stage/werkervaring van mijn MBO opleiding en daarvoor hebben weinig te maken met Arina de freelancer. Je hebt helemaal gelijk. De aanpassingen gaan vanavond de website op.

Groetjes vanuit Amersfoort
__________________
Arina Evenementenorganisatie
evenementen@arinabakker.nl
www.arinabakker.nl


Met citaat reageren
  #10  
Oud 21 april 2008, 15:38
Retulis's schermafbeelding
Retulis Retulis is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 maart 2007
Berichten: 89
Standaard Re: Even voorstellen: Arina Evenementenorganisatie

Beste Arina,

Ik heb je site even bekeken en wat mij opvalt is dat in mijn ogen in je CV maar weinig inhoudelijke werkervaring is terug te vinden. Ik zou zelf bij het beoordelen van de CV projecten die je in je stage periode (die je ook mee neemt in je portfolio) niet zwaar mee laten wegen.

Ik zou het voor je website dan ook houden op een goede portfolio.....een CV kan je later altijd nog toesturen. Maak mensen enthousiast met je website, je CV doet daar in mijn ogen nu alleen maar afbreuk aan.

Sander
__________________
Retulis Civieltechnisch Advies
www.retulis.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon