Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 september 2008, 13:17
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard Werkplek gezocht in Rotterdam

Ik zoek een werkplek in Rotterdam. Ik ben schrijver/redacteur en zal waarschijnlijk parttime aanwezig zijn (ik zal deels vanuit huis blijven werken). Het liefst zou ik een werkplek delen met creatieve freelancers (ontwerpers/vormgevers etc.). Het zou mooi zijn als mijn twee kleine, lieve hondjes mee konden. Bij voorkeur centrum/Noord en niet meer dan ca. 300 euro per maand.

Alvast bedankt voor eventuele reacties, Anna
  #2  
Oud 30 september 2008, 12:38
HarryPW's schermafbeelding
HarryPW HarryPW is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 september 2008
Berichten: 2
Standaard Re: Werkplek gezocht in Rotterdam

Hallo Anna,

Ik zag je oproep voor een werkplek in Rotterdam.

We zitten in een loft van 250 M2. (met twee personen). De locatie is in de Oude Vlasfabriek in Rotterdam spaansepolder (kijk op www.xentix.nl voor de exacte locatie). De inrichting is in de orginele staat met oude balken en een uitzicht over Oud-Overschie, weilanden en de skyline van Rottrdam

Daar deze ruimte voor ons veel te groot is (en te duur) zijn we op zoek naar mensen die met ons deze ruimte willen huren. Wij zijntwee zelfstandige eenpitters. Ikzelf hou mij bezig met Internet (design, ontwikkeling, communicatie, marketing) en mijn medepitter met communicatie en grafisch ontwerp.

We zijn mede opzoek naar mensen die ons aanvullen.

In totaal willen we met max 5/6 mensen gaan zitten


MVG
Harry
  #3  
Oud 13 april 2010, 17:39
j.schutte j.schutte is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2009
Berichten: 3
Standaard Re: Werkplek gezocht in Rotterdam

Hoi Anna,

Ik zag je oproep voor een werkplek in Rotterdam. Als groot ict en design-kantoor, is onze onderneming gevestigd in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam. Op dit moment hebben wij echter een aantal bureau's leegstaan, welke wij graag willen verhuren aan ZZP-ers, het liefst in dezelfde branche.

Ik nodig u uit om eens langs te komen, zodat we wellicht samen in zee kunnen gaan. Daarbij bent u van harte welkom om gebruik te maken van al onze faciliteiten. Echter, de hondjes kunnen helaas niet mee.. Wel kunnen we een prijs afspreken onder de 300 Euro!

Neem voor meer informatie contact met mij op via j.schutte@ism.nl.
Groetjes, Jasper
  #4  
Oud 13 april 2010, 18:26
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Werkplek gezocht in Rotterdam

Eh Jasper, deze oproep was uit 2008.. ik zet hier een slotje op.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te koop/huur gevraagd werkplek gezocht in Amsterdam bvanmale Marktplaats 6 10 juni 2009 22:28
Freelancer gezocht (opdracht) Bureauredacteur (omgeving Rotterdam) erix Marktplaats 0 24 april 2008 00:11
Aangeboden: werkplek voor creatieve freelancers in Dordrecht mverheij Marktplaats 0 31 januari 2008 13:56
Werkplek aangeboden in Rotterdam Wiesje Korf Marktplaats 0 6 december 2007 11:33
werkplek, Schiecentrale rotterdam the1stfloor Marktplaats 0 30 oktober 2007 11:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon