Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 april 2007, 19:08
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Telefoon doorschakelen

Beste allemaal,

Weet iemand ook hoe ik mijn huistelefoon door kan schakelen naar mijn mobiele telefoon?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 april 2007, 19:22
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Telefoon doorschakelen

Met de sterretje-zoveel-dienst van je telefoonprovider. Dat staat vast en zeker op zijn website.

De kosten kunnen wel oplopen. Ik ken iemand die dit deed tijdens vakantie in het buitenland. Was later niet blij met zijn telefoonrekening. Maar dat was van een telefooncentrale in een bedrijfsverzamelgebouw, ik weet niet of het bij een gewone telefoonaansluiting ook zo werkt.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 april 2007, 19:24
Mariëlle Schrijft's schermafbeelding
Mariëlle Schrijft Mariëlle Schrijft is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 maart 2006
Berichten: 216
Standaard Re: Telefoon doorschakelen

hoi Hetty,

Is het niet handiger klanten standaard je mobiele nummer te geven?
__________________
Mariëlle schrijft
Passie voor de inhoud
Helderheid in complexiteit
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 april 2007, 11:57
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Telefoon doorschakelen

Beste Rene en Mariëlle,

Ik zal op de site van KPN kijken hoe dat zit met *.......

Wat mijn mobielenummer betreft: daar word ik al regelmatig op gebeld, maar ik merk dat het ontvangst niet altijd luid en duidelijk is. Ik kan de telefoon wel harder zetten, maar dan kan iedereen mee genieten.

Misschien moet ik een nieuwe mobiele telefoon kopen met een beter ontvangst. Welke mobiele telefoon (dus het merk) gebruiken jullie?

Hebben jullie er ook een agenda op en andere foefjes?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 april 2007, 12:34
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Telefoon doorschakelen

KPN, dan schakel je door met *21.

Ik heb een hippe Nokia 9300 met een computer (PDA) met internet aan de binnenkant. Op zich wel handig dat je onderweg de files kunt bekijken enzo. Jammer alleen dat de website van de ANWB niet echt rekening houdt met dit soort browsers. Wat dat betreft is het web wederom deja vu all over again.

Het is wel weer een extra ingewikkeld ding om mee te leren werken, om te configureren etc. Ik heb het synchroniseren met Outlook maanden na de aankoop nog steeds niet ingeregeld En of de agenda handig is... ik vraag het me af. Tijdens het bellen kun je die niet gebruiken, want dan zit hij aan je oor (en je kunt telefoon óf PDA gebruiken, maar niet beide tegelijk).

En verder... het browsertje crasht regelmatig en de toch al niet misselijke facturen van KPN kloppen vaak niet (maar worden door de klantenservice wel netjes gecrediteerd).
__________________
René
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 april 2007, 20:19
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Re: Telefoon doorschakelen

Ik gebruik al sinds 2003 een nokia 6310 en hij is niet stuk te krijgen. De accu blijft heel lang op peil. Als ik daarmee bel, kijken onze kinderen de nadere kant uit, want die willen daarmee niet geassocieerd worden, gezien zijn omvang.

Eens zal hij het ook begeven en ik denk dat ik dan bij een Nokia blijf. Ze hebben ook een exemplaar met een uitvouwbaar toetsenbord, die dan eruit ziet als een qwerty toetsenbord. Lijkt me wel wat, want dan kan ik ook een wat makkelijker SMS'en.

Ik schakel mijn vaste telefoon ook wel eens door naar mijn mobiel. Gaat goed. Geen extreme rekeningen gezien (verblijf in Nederland).
Ik vergeet de doorschakeling er nog wel eens af te halen als ik thuis ben. Dan gaat de gewone telefoon over. Die neem ik dan op, maar dan hoor ik ergens anders mijn mobieltje overgaan.

Maar mijn meeste klanten bellen mij mobiel, ook al kennen ze beide nummers.

Wim
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon