Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 maart 2006, 19:10
alfred alfred is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 420
Stuur een bericht via MSN naar alfred
Standaard Basisverzekering

Hi ik was eigenlijk benieuwd of de mensen, de freelancers die deze site bezoeken iets hebben gedaan met hun basisverzekering en natuuuuurlijk!! de daarbij behorende aanvullende verzekering. Ik kom zoveel onbekendheid tegen. Veel mensen weten bijvoorbeeld niet DAT DE JE DE BASISVERZEKERING BIJ EEN ANDERE VERZEKERAAR KUNT AFSLUITEN DAN DE AANVULLENDE VERZEKERING!

groeten alfred
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 maart 2006, 22:50
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Basisverzekering

Ik heb vier verzekeraars vergeleken en mijn huidige verzekeraar kwam als een van de gunstigste uit de bus. Ik ben er ook al jaren tevreden mee, dus de keuze was snel gemaakt.

Wel heb ik de aangeboden aanvullingen teruggeschroefd. Later las ik in de krant dat veel mensen dat gedaan hebben. Daar kan ik me iets bij voorstellen, want als je er eens kritisch naar kijkt dan staan er een hoop kwestieuze dingen bij. Alternatieve geneeswijzen, second opinion, vergoeding taxikosten, korting op brilmonturen, wat ze al niet verzinnen om klanten binnen te halen.

Basisverzekering en aanvullingen bij andere verzekeraars, hmmm... dat lijkt me niet erg praktisch. En zo groot zijn de verschillen nou ook weer niet.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 maart 2006, 17:54
alfred alfred is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 420
Stuur een bericht via MSN naar alfred
Standaard Re: Basisverzekering

Overigens de kosten die je dan zelf moet vergoeden kun je wellicht in je aangifte inkomstenbelasting meenemen als aftrekpost.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 april 2006, 22:56
alfred alfred is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 420
Stuur een bericht via MSN naar alfred
Standaard Re: Basisverzekering

Ik heb een collectieve verzekering kunnen afsluiten voor mijn basisverzekering bij VGZ. Mijn bedrijfje is bij een netwerk aangesloten dat zo'n contract heeft bedongen.

Dat scheelt voor mij en partner bij elkaar zo'n €450 op jaarbasis. Maar de aanvullende verzekering die ik wilde konden ze niet bieden die heb ik bij Allianz afgesloten. Ik moet er wel €25 extra betalen omdat ik bij hun de basisverzekering niet heb afgesloten maar 450-25 is toch voordeel.

Toch de moeite waard om te kijken of je als freelancer niet (al is 't vanaf 1.1.2007) via een collectief contract iets kunt afsluiten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon