Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 augustus 2008, 18:29
fenbo
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Freelance Sales mensen Gezocht

Google4restaurants en Online-Table zijn op zoek naar freelancers die een Online Tafel reserveringssysteem willen aanbieden in de gastronomie.

Dit systeem is na 5 jaar ontwikkeling nu volledig klaar voor de markt en wij gaan nu actief de markt benaderen en zoeken daarvoor ter aanvulling Freelancers.

Dit concept is uniek omdat wij een Visualisatie erin gebouwd hebben om een tafel te zien die je uitzoekt.
Verder biedt het systeem meer opties voor een gastronoom, bij gebruik van dit systeem zal er vanuit de CRM die word opgebouwd kunnen er bijvoorbeeld marketing akties naar klanten toe worden gedaan doormiddel van SMS en E-mail.

Wij zoeken enthousiaste sales mensen die wel of geen affiniteit hebben met gastronomie. Overweg kunnen met de basis handelingen van een PC is wel vereist.

Meer informatie kunt u hier vinden :

http://www.fenbo.nl/Online-Table_premium_demo_NL.pdf


Voor mee informatie kunt u kontact opnemen met ons :
0172-740474 Google4restaurantsNL
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2008, 20:32
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Freelance Sales mensen Gezocht

De presentatie ziet er (op een paar taal-/typfoutjes) gelikt uit! Zo te zien is het (voornamelijk) geschikt voor de "wat betere" restaurants, maar misschien begrijp ik dat verkeerd. 't Oogt in ieder geval uitermate professioneel.

Moeten de Salesmensen zelf bepalen welke restaurants zij bezoeken, of leveren jullie de potentiële klanten aan? Moeten afspraken zelf nog gemaakt worden, of doen jullie dat? Hoe is de vergoeding geregeld?

Groetjes, Renée
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 augustus 2008, 20:51
fenbo
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Freelance Sales mensen Gezocht

Hallo, Lyonesse

Bedankt voor je positieve reaktie op het concept en presentatie.
ja helaas sluipen er wat fouten in, en heeft te maken met het werken in meerdere talen en dan wil je wel eens een foutje over het hoofd zien.

De sales mensen kunnen zelf bepalen waar ze restaurants bezoeken en zeker in dit stadium. Maar, zoeken wij natuurlijk niet 10 mensen in amsterdam en omgeving bijvoorbeeld en zoeken en delen het per provincie en regio wel in zo goed als dat kan.
Wij werken nu ook al met een aantal mensen die het bijvoorbeeld niet dagelijks doen, maar erbij nemen als concept en soms toch al kontact hebben en komen in de horeca.

Maar wij vullen ook een CRM database met alle contacten die er komen.
Ook is www.google4restaurants.eu een site waar men gratis kan registreren als gastronoom en wij willen dat elke bezoek of contact wat er is met een restaurant deze in de database komen van Google4restaurants.
http://www.fenbo.nl/Online-Table_pro...EE_demo_NL.pdf
Zodoende kunnen wij duidelijk aangeven welke restaurants er bezocht zijn.

Ook kan er middels onze CRM die wij opbouwen met informatie en commentaren gekeken worden of er al kontact is geweest en zo ja in welke zin en wat waren de reaktie`s.
Kortom wij proberen dat wel in goede banen te lijden en niet dubbelle bezoeken en kontact leggingen krijgen naar de restauranthouder toe.
Verder gaan wij de komende tijd reklame maken voor deze concepten en zullen daardoor ook benaderd worden voor het concept en zo zulllen we afspraken krijgen die wij ook aan de freelancers doorgeven die actief zijn ook staan we op de Horecava 2009 en daar zullen we met de nodige aandacht leuke akties gaan voeren en zo afspraken te maken o pde beurs die ten goeden komen aan de freelancers.
Verder kunnen ze bijvoobeeld koud bezoeken en met het gratis produkt google4restaurants binnenkomen en de gegevens noteren voor de Gratis registratie en dat wil elke gastronoom wel en geeft je zijn waardevolle tijd. En dan is het interessant om het betaalde Online Reserveringssysteem te presenteren.

De vergoedingen zijn in de zin van verkoop bonussen, en niet een uur tarief. Dit omdat we daar slechte ervaringen mee hebben in het verleden.
Maar als je de toegevoegde waarde ziet van het concept en het weet over te brengen op een ander ( voorwaarde ) dan is er met onze regeling meer te verdienen. ( 40% ) .

Meer hierover als u in kontact komt met ons, en of met de e-mail.
Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 augustus 2008, 12:39
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Freelance Sales mensen Gezocht

Bedankt voor het uitgebreide antwoord!
Ik zie zelf nogal wat overlap tussen het (gratis) Google4restaurants en het (betaalde) Online-Table. Of worden bij jullie concept de reserveringen van "beide zijden" samengevoegd? Afijn, da's iets voor (wellicht) later.

Momenteel moet ik al mijn tijd steken in (acquisitie voor) mijn hoofdactiviteiten, maar ik vind het zeker een interessant concept. Ik hou jullie in de gaten!

Groetjes, Renée
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sales freelancer gezocht voor netwerkorganisatie met gezamenlijk product DittavV Marktplaats 5 21 september 2007 11:17
Collega gezocht: freelance aankomend alarminstallateur Jan van Eechoud Marktplaats 2 13 juni 2007 00:05
andere mensen betrekken bij freelance opdracht fabianv Al die andere praktische dingen 3 30 maart 2006 10:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon