Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 april 2009, 17:10
Formstar Formstar is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 april 2009
Berichten: 3
Exclamation Formstar Design

Formstar Design is een jonge creatieve ontwerpstudio gevestigd in hartje Winterswijk. Op het gebied van grafische vormgeving levert Formstar een hoogstaande kwaliteit. Of het nu gaat om logo- en huisstijlontwerp, webdesign, brochures, gidsen of andere grafische communicatie-uitingen, Formstar Design biedt altijd een creatieve meerwaarde voor uw doelstelling. De sterkste eigenschap? Hoge kwaliteit leveren tegen zeer scherpe tarieven. Bij Formstar kun je namelijk niet besparen op kwaliteit maar wél op de kosten! Kijk op www.formstar.nl en overtuig jezelf van de hoogstaande kwaliteit van onze grafische eindproducten. Behoefte aan een (nieuwe) website? Formstar Design verzorgt het gehele traject van domeinregistratie, webdesign en webbuilding. Formstar kan ook drukorders begeleiden die voortvloeien uit opdrachten. De dienstverlening strekt zich uit vanaf de eerste vrijblijvende (en kostenloze) kennismaking tot en met aflevering van het product op het gewenste adres. Tijd voor verandering? Tijd voor Formstar Design!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 april 2009, 13:30
Formstar Formstar is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 april 2009
Berichten: 3
Standaard Re: Formstar Design

Tot op de dag van vandaag geen feedback....
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 april 2009, 14:11
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Formstar Design

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Formstar Bekijk bericht
Tot op de dag van vandaag geen feedback....
Er wil nog weleens wat over het hoofd gezien worden. Ik had je website al wel gekeken, maar was een beetje druk dus niet beantwoord (en daarna simpelweg vergeten).

Maar goed, ik vind dat je website een leuke uitstraling heeft, alleen vind ik de werking niet fijn. Ik heb een 24" beeldscherm en heb mijn internetvensters (eigenlijk alle vensters als ik er over nadenk) altijd gemaximaliseerd. Hierdoor komt je menu erg ver van de inhoud af te staan.
Daarnaast vind ik de navigatie in je portfolio erg onduidelijk.

Ik vind je introductie leuk, maar als elevator pitch is die - naar mijn mening - te lang.
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 april 2009, 22:33
Jarno Lowijs's schermafbeelding
Jarno Lowijs Jarno Lowijs is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Jarno Lowijs
Standaard Re: Formstar Design

Ik vind het een gelikte website, erg mooi!

Maar ik ben het met illutic eens dat de werking niet vanzelfsprekend is. Vooral van het fotoalbum. Mensen met wat minder geduld of ervaring zien de rest van je portfolio niet. Zij zien alleen het werk wat je ziet na op 'portfolio' te hebben geklikt.

Je navigatie links onderin komt niet overeen met het doorsnee verwachtingspatroon wat mensen hebben van een website. Als je naar je portfolio gaat valt deze navigatie ook geheel weg waarmee de controle ook enigszins wegvalt. Dit vind ik inconsistent.

De fontsize vind ik iets wat aan de kleine kant.

Nou, een hoop feedback... nogmaals, persoonlijk vind ik je site erg vet en alles ziet er strak uit. Maar door de werking en opzet van eerder genoemde dingen creëer je nogal wat drempels voor 'de gewone bezoeker'.

Je tekst hier vind ik inhoudelijk leuk en het loopt lekker Bij: "Behoefte aan een (nieuwe) website?" zou ik wel een nieuw alinea beginnen.

Succes!
__________________
www.jarnolowijs.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 april 2009, 15:29
Bo Blanckenburg Writer Bo Blanckenburg Writer is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 95
Standaard Re: Formstar Design

hai hai,

Wat ook een reden is dat je tot op heden geen commentaar hebt gehad is dat je tekst zoals die op dit forum staat, zeer compact is.
Als ik zo'n blok tekst zie, dan heb ik al geen zin meer om het te lezen.
Als je zorgt voor wat witregels en enters, dan wordt je pitch een stuk leesbaarder! En begin met een "aandachttrekker", waar je studio gevestigd is hoort naar mijn mening helemaal niet in een pitch plaats. In de praktijk zul je het meeste (klant)contact toch digitaal afhandelen.

Daarnaast herhaal je jezelf nogal:
"Hoge kwaliteit leveren tegen zeer scherpe tarieven. "
en:
"Bij Formstar kun je namelijk niet besparen op kwaliteit maar wél op de kosten!"
zeggen eigenlijk hetzelfde.

En hoewel het aantrekkelijk "wegtikt" zou ik op de vraagtekens besparen.
Die worden namelijk vlug irritant, zeker in zo'n klein stukje tekst. Je hebt er nu drie in zo'n 8 regels.

Laatste tip: probeer je kernactiviteiten weer te geven. Je noemt een heleboel diensten, en het is moeilijk te bepalen wat je daar als afnemer precies aan hebt.
Als ik jou was zou ik me focussen op het feit dat je, van ontwerp tot eindproduct, het hele grafische traject op je neemt. Of dit nu een website of een folder is. De klant hoeft alleen maar zijn idee aan te leveren, jij zorgt voor de rest.

Zo, en dan ga ik nu nog even naar je site kijken, daar was ik tot nu toe nog niet eens op terecht gekomen .
Ik hoop dat je alle kritiekpuntjes constructief opvat .
groetjes,
Bo
__________________
Wetenschapsjournalist in de Life Sciences, Chemie en Biotechnologie
http://www.boblanckenburg.nl
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 april 2009, 15:38
Bo Blanckenburg Writer Bo Blanckenburg Writer is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Berichten: 95
Standaard Re: Formstar Design

het design vind ik mooi, inderdaad erg gelikt .

Ik zou alleen de lettertjes wat groter maken; ik heb goede ogen maar toch leest het niet lekker weg, zo wit op zwart en klein.

Het portfolio werkt ook nog niet helemaal intuïtief. Als ik een 'bouwteam' naar voren haal, zie ik een plaatje. Daar kun je dan weer op klikken, maar dan verdwijnt het weer. Ik zou dan een vergroting verwachten.

Ook vind ik het jammer dat het menu onderaan (waarvan het sowieso even duurde voordat ik het had gevonden) weer verdwijnt in je portfolio, dan moet je ineens rechtsboven navigeren. Het is steeds zoeken, en daar verlies je lezers mee denk ik.

Tot slot: persoonlijk vind ik het na een tijdje vervelend worden dat elke pagina die je opent een beetje stuitert. Dat vind ik bij de eerste keer leuk, want dan is het verrassend. Daarna wordt het vervelend, omdat ik gewoon wil lezen wat ik aanklikte, en nu moet ik weer wachten.
Maar goed, dat is een persoonlijke mening denk ik.

Succes ermee en met je bedrijf!!
__________________
Wetenschapsjournalist in de Life Sciences, Chemie en Biotechnologie
http://www.boblanckenburg.nl

Laatst gewijzigd door Bo Blanckenburg Writer; 24 april 2009 om 16:07 Reden: tikfoutjes
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 april 2009, 15:50
Formstar Formstar is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 april 2009
Berichten: 3
Standaard Re: Formstar Design

Bedankt voor jullie berichten! Dit is input waar ik zeker iets mee ga doen

Formstar Design
Harmen Aversteeg
Met citaat reageren
  #8  
Oud 29 april 2009, 01:05
Rub3n's schermafbeelding
Rub3n Rub3n is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 199
Standaard Re: Formstar Design

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illutic Bekijk bericht
Ik heb een 24" beeldscherm en heb mijn internetvensters (eigenlijk alle vensters als ik er over nadenk) altijd gemaximaliseerd.
Foei toch! Dat is toch niet effectief.
Zelfde als een groot zwembad plaatsen van 200 vierkante meter plaatsen. En rondjes zwemmen op 10 vierkante meter.

Afijn, om op de topicstarter te reageren: U maakt een topic "Freelancer biedt zich aan".

Puur een advertentie dus. Als u feedback op uw site en pitch wilde hebben had u dat er even bij moeten zeggen.
__________________
Webdesign, webhosting & grafische vormgeving onder één dak!

Webstylerz staat graag voor u klaar.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 29 april 2009, 09:37
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Formstar Design

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rub3n Bekijk bericht
Foei toch! Dat is toch niet effectief.
Ben ik me van bewust, maar ik heb een hekel aan die 'randjes' of dat ik allerlei andere vensters onder m'n eigen venster te zien krijg. Doet namelijk erg rommelig aan en hou ik gewoon niet van.
Ben dan ook een fervent alt-tab gebruiker

Heb er nog wel een 19" scherm naast staan voor Twitter en de mail, die hou ik lekker apart
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #10  
Oud 29 april 2009, 13:01
Rub3n's schermafbeelding
Rub3n Rub3n is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 199
Standaard Re: Formstar Design

Ah je werkt op Windows.

Ik ging er min of meer vanuit dat je onder Mac OS X werkte. Daar is vensters naast elkaar etc. veel makkelijker. Mocht ik op een verloren moment onder Windows zitten dan heb ik ze ook vaak fullscreen volgens mij.
__________________
Webdesign, webhosting & grafische vormgeving onder één dak!

Webstylerz staat graag voor u klaar.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen SERIESone graphic design SERIESone Marktplaats 2 26 februari 2009 00:01
Animo-check logo design wedstrijd op lancelots? ramon fincken Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 5 28 mei 2008 10:53
Even voorstellen Simone (Caes fotografie & design) simoon Marktplaats 8 11 april 2008 10:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon