Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 24 januari 2009, 15:26
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Roxic Multimedia - Wij nemen uw online vertegenwoordiging serieus!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cravi Bekijk bericht
Hoi Remy,

Kan je misschien aangeven waar deze tekst staat? Het kan goed dat ik deze tekst in het verleden heb getypt, maar bij nader inzien zal ik die toch moeten aanpassen als je snapt wat ik bedoel ;-)
Anderhalf jaar geleden in dit topic.
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #12  
Oud 24 januari 2009, 15:30
Cravi Cravi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 33
Standaard Re: Roxic Multimedia - Wij nemen uw online vertegenwoordiging serieus!

Och wat dom

Ik dacht al, ik heb dit ergens getyped en was al snel de website aan de doorspitten maar geen resultaat.

Om het even op te helderen, ik heb een custom basis cms gebouwd in CakePHP welke ik dus nu wel gebruik voor ook normale websites. Normaal gesproken gebruikte ik CakePHP alleen voor de grotere systemen vanwege de vele libraries en functies die al ingebakken zijn, maar na de loop van tijd ben ik er toch wel achter gekomen dat deze in een normale website vaak ook van toepassing zijn. Daarom toch maar gekozen om CakePHP ook in normale websites te integreren.
__________________
Opzoek naar webdesign, webhosting of e-commerce? - www.roxic.nl
Met citaat reageren
  #13  
Oud 24 januari 2009, 16:10
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Roxic Multimedia - Wij nemen uw online vertegenwoordiging serieus!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cravi Bekijk bericht
Och wat dom
Mwah, valt wel mee toch? En ik denk dat Remy de data in dit topic ook niet helemaal in de gaten had.
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #14  
Oud 25 januari 2009, 13:26
Remy's schermafbeelding
Remy Remy is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 29 augustus 2007
Berichten: 333
Standaard Re: Roxic Multimedia - Wij nemen uw online vertegenwoordiging serieus!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myrax Bekijk bericht
Mwah, valt wel mee toch? En ik denk dat Remy de data in dit topic ook niet helemaal in de gaten had.
Uh oops...
__________________
Remy Jacobs Freelance Webdesign
www.remyjacobs.nl
Met citaat reageren
  #15  
Oud 26 januari 2009, 15:28
Rub3n's schermafbeelding
Rub3n Rub3n is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 199
Standaard Re: Roxic Multimedia - Wij nemen uw online vertegenwoordiging serieus!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cravi Bekijk bericht
Hier hebben we wel bewust voor gekozen om zo min mogelijk spam naar ons te herleiden. Maar inderdaad een formulier zou misschien nog een leuke optie zijn, maar meeste mensen (uit onze eigen ervaring) emailen liever naar een email adres, dan via een web form. In de klanten area is het tevens wel mogelijk voor klanten om simpel en snel een support ticket aan te maken.
Mijn mening is dat je je (potentiële) klant niet moet opzadelen met het feit dat jij geen spam wilt ontvangen.

Als jij gewoon je spam filters goed instelt. Dan heb je weinig last van spam.
Ik kan je aanraden om Google Apps te gebruiken in combinatie met je eigen domein. Dan maak je gebruik van alles van Google. Maar het is toch via jou eigen domein.

Ik "pleur" overal mijn e-mail neer. Maar in mijn uiteindelijke inbox zie ik "nooit" spam. Ideaal dus.

Kijk hier eens rond.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon