Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 april 2007, 11:56
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard bedrijfsreading

Beste freelancers,

zoals jullie in een ander gedeelte van het forum hebben kunnen lezen verkoop ik de Bral Talej divinatiekaarten. Tegenwoordig werk ik er ook mee door er readingen mee te geven. De mensen reageren met verbazing, krijgen erdoor inzichten en vallen er zaken op z'n plaats.
Ik wil een try-out gaan doen door bedrijfsreadingen te gaan doen.
Als je bij mij een bedrijfsreading laat doen kun je een overzicht krijgen van waar je met je bedrijf nu staat, inzicht krijgen in de plannen die je hebt en wat er belangrijk is om op te letten in je proces van realisatie. Samenwerkingsverbanden, etc. Je kunt inzichten krijgen in datgene waar je nu mee bezig bent in je bedrijf en antwoorden krijgen op vragen die je hebt.

Hoe werkt dit systeem? De kaarten werken op je onderbewuste, welke ervoor zorgt dat je antwoorden krijgt op je vragen. Eigenlijk geef je je dus jezelf antwoorden op je vragen middels je onderbewuste. Ik fungeer als spiegel en vertaler van wat er ligt.

De reading duurt een half uur en kan telefonisch gedaan worden, maar nog beter is dat je langskomt.

Ik biedt 5 Lancelotters aan om op deze wijze een bedrijfsreading te laten doen, voor de eerste vijf gratis en voor niets!

Je kunt contact met me opnemen voor een afspraak.

Groeten,

Lucy Schaaphok - Life Creations
www.life-creations.nl
info@life-creations.nl
058-2886494
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 april 2007, 22:34
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: bedrijfsreading

Ik nodig een aantal mensen nogmaals uit om contact op te nemen voor een reading voor je bedrijf. Laat je verrassen door de uitkomsten en de inzichten die je krijgt. Al meerdere mensen zijn verbluft over hoe pakkend de uitkomst vaak is.

Groeten,

Lucy Schaaphok
Life Creations
www.life-creations.nl
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 juni 2007, 17:37
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: bedrijfsreading

Kan je een reading via het internet doen voor Lancelots?
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 juni 2007, 22:05
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: bedrijfsreading

Wat bedoel je met een reading via internet? Bedoel je hier op het forum?

Groeten,

Lucy
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 juni 2007, 12:41
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: bedrijfsreading

Ja, een bedrijfsreading voor Lancelots.nl - zou wel benieuwd zijn!
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren
  #6  
Oud 9 juni 2007, 12:54
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: bedrijfsreading

Leuk idee.
Ik kan een algemene reading doen, of gericht op een specifieke vraag. Bijvoorbeeld inzicht in concrete plannen die jullie hebben, wat is belangrijk om je op te richten, meer inzicht in onderlinge samenwerkingen, kortom je kunt veel kanten op.

Geef maar aan wat je wilt, dan doe ik een reading voor Lancelots en plaats het op dit forum. Gewoon in dit onderdeel?

Groeten,

Lucy
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 juni 2007, 10:39
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: bedrijfsreading

Hi Lucy,

De vraag die ik bedacht heb:
"Hoe kan het Lancelots forum een nog grotere aantrekkingskracht uitoefenen op freelancers?"

Zeer benieuwd naar de reading !
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren
  #8  
Oud 20 juni 2007, 09:13
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: bedrijfsreading

Ik heb een reading gedaan om een algemeen perspectief te krijgen op het onderwerp. Het is mogelijk om er nog dieper op in te gaan, maar ik laat het voor nu even bij deze reading.

De vraag:"Hoe kan het Lancelots forum een nog grotere aantrekkingskracht uitoefenen op freelancers?"

Zoals het er nu voorstaat op een mentaal nivo is dat het forum datgene wat de freelancers nodig hebben onvoldoende dichterbij brengt.
Er is wel de wil om er moeite voor te doen, maar het wordt op dit moment niet gedaan.
Wat nodig is om de huidige intentie te ondersteunen is door er ja tegen te zeggen, er positief tegenover te staan.
De uitdaging om aan te gaan is te luisteren naar wat de freelancers nodig hebben, hier wordt onvoldoende aandacht aan besteed.


De talenten en kracht van het freelance forum is de freelancers en bepaald gevoel van vrijheid te geven, deze zienswijze heeft nog geen aandacht. Wat houdt dit in: ik trek de kaart woman/feminine, dit gaat over een minder zakelijke manier, meer met de stroom mee, verbinding maken, vanuit het hart handelen, op een zachte manier, in verbinding met de ander. Hierdoor zal er een andere beweging ontstaan en wordt het speelser en leuk om te doen, gaan de feelancers er de lol van inzien.
Wat belangrijk is om te doen is om er aandacht aan te geven, laat je gedachten er over gaan, speel ermee.


Belangrijk is om het zo te maken dat de mensen er veel respect voor voelen, dat het iets bijzonders is, waardoor het een alchemistisch effect heeft op hun freelanceschap. Dat het een positieve uitwerking heeft op het eerlijk ondernemen en contact met mensen.
De hoop die er is bij het forum is dat de freelancers op een dieper nivo iets aan lancelots hebben en dat het niet weer een van de zovele forums is die ze zoeken.
In relatie tot elkaar kunnen de freelancers elkaar onvoldoende vinden op het forum.


Een positieve uitkomst als er met de bovenstaande zaken iets gedaan wordt is moed, durf.



Als er nog een vraag is, vind ik het boeiend om er verder over uit te wijden met nog een korte reading.
Ik ben benieuwd naar je reactie.

Groeten,

Lucy Schaaphok
www.life-creations.nl
Met citaat reageren
  #9  
Oud 20 juni 2007, 17:23
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: bedrijfsreading

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Life Creations Bekijk bericht
In relatie tot elkaar kunnen de freelancers elkaar onvoldoende vinden op het forum.
Met belangstelling je reading gelezen. Zegt je reading iets over hoe jij tegen dit forum aankijkt? Of moet ik in jouw tekst lezen of hoe freelancers het ervaren? En gaat het om emotionele support of om zakelijke support die ze niet vinden? Of wordt er niet echt gecommuniceerd? of laten de lancelotters het achterste van hun tong niet zien (waar overigens weer safety redenen voor kunnen zijn, het is hier misschien niet MSN)

Hoor graag wat toelichting
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #10  
Oud 20 juni 2007, 18:44
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: bedrijfsreading

Hallo Erix,

deze reading zegt niets over hoe ik tegen het forum aankijk, dat kan wel zo lijken. Ik stel me neutraal op als ik een reading doe. Voor mij is de uitkomst ook niet belangrijk.
Ik neem de kaarten die ik trek letterlijk en verzin er verder niets bij. Ik giet het natuurlijk wel in een zin, maar ik haal er niet allerlei zaken bij die niet aan de orde komen.
Ik heb bijvoorbeeld een kaart getrokken met de tekst listening, op zijn kop, dit betekent in dit geval dat er onvoldoende geluisterd wordt.

Het gaat er ook niet per definitie over hoe freelancers het ervaren, maar dat die dingen nodig zijn om datgene te realiseren wat er gevraagd wordt.

De kaart die ik trok wat betreft je citaat ging over de relatie met andere mensen en trok ik voor die positie finding ook weer op z'n kop. Dus vandaar dat ik aangeef dat de mensen elkaar onvoldoende kunnen vinden.

Of het om emotionele of zakelijke support gaat kan ik geen antwoord op geven. Dit soort vragen kun je stellen tijdens de reading, waardoor ik daar antwoorden op kan vinden op dat moment. Ik zou het wel verder uit kunnen werken in een andere reading. Dit geldt ook voor je laatste vragen.
Het is ook beter om een reading in ieder geval telefonisch te doen, waardoor er gelijk gereageerd kan worden en verdiepende vragen kunt stellen. Hierin schiet internet wel wat te kort.

Groeten,

Lucy Schaaphok
www.life-creations.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon