Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 oktober 2007, 15:03
Cinderella Cinderella is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Berichten: 1
Standaard Blanco...

Beste Allemaal,

Ik ben nieuw in de wereld die freelancer heet, omdat ik regelmatig word gevraagd voor projecten lijkt het me zeker niet gek om als freelancer aan de slag te gaan. Echter als ik zie wat er allemaal bij komt kijken mbt de te voeren administratie vraag ik me af of het wel uit te voeren is. Graag jullie bevindingen en of advies. Is het wel te doen? of laat je het doen? Er zijn bijvoorbeeld belastingtechnisch zoveel regels of lijkt het nu zo omdat ik me er voor het eerst in verdiep?

Groeten Cinderella
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2007, 15:08
Riël Notermans Riël Notermans is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar Riël Notermans
Standaard Re: Blanco...

Gaat best hoor. Ik ben ook zo begonnen.

Belastingtechnisch valt het ook wel mee, zijn gewoon de spelregels waar je je aan moet houden.