Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 31 mei 2011, 14:05
Kau Kau is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 15 oktober 2010
Berichten: 150
Standaard

Ik zou het geld er wel voor over hebben om m'n moeder niet over de vloer te krijgen!!!

Grapje
__________________
www.administratie-kau.nl
Met citaat reageren
  #12  
Oud 3 juni 2011, 10:12
Bertine Brookhuis Betekst's schermafbeelding
Bertine Brookhuis Betekst Bertine Brookhuis Betekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Het mooie is dat het me alleen een paar koppen thee kost.
Zijn die koppen thee dan ook op te voeren als kosten?

groetje
Bertine
Met citaat reageren
  #13  
Oud 4 juni 2011, 08:37
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard

Ik heb mijn administratie nog niet uitbesteed maar zodra ik het kan, dan ga ik dat zeker doen. Vooral belastingzaken laat ik graag aan een expert over en ik hou gewoon verder wel alles in de gaten. Lijkt me een heerlijk gevoel

Ik kies dan ook voor een ZZp-er. Waarom? Omdat we elkaar moeten steunen tegen de grote kantoren, uiteraard als de prijs/kwaliteitverhouding allemaal oké is. En omdat de ZZp-er in dezelfde positie zit als ik.

Persoonlijk aandacht vind ik heel belangrijk en vooral dat hij/zij meedenkt en anticipeert met haar/zijn zijn advies op mijn zaken. Geen familie of vrienden......dat hou ik gescheiden.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 8 juni 2011, 14:13
Mionto Mionto is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArjanR26 Bekijk bericht
Beste forumleden,

Wat is voor jullie een reden voor het uitbesteden/in eigen beheer houden van de administratie?

Waar letten jullie op bij het zoeken van naar een boekhouder?

Wat vinden jullie van de tarifering abonnement of boekhouder per uur?

Ik zit te denken om een boekhouder te nemen maar weet nog niet goed hoe ik de keuze moet gaan maken gezien er heel wat aanbieders zijn op de markt. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

mvg,

Arjan
Arjan,

Wél of niet de administratie uitbesteden komt voort uit de vraagstelling in hoeverre jezelf een goede administratie kunt voeren. Indien je kennis niet ver genoeg rijkt, is uitbesteden een optie. je kunt er voor kiezen zelf bepaalde werkzaamheden te doen en andere voor jou meer ingewikkelde zaken over te laten aan een derde.

Het is van belang dat wanneer je met één of meerdere partijen vrijblijvend hebt gesproken dat er in ieder geval een klik is. Tevens is het raadzaam te informeren bij andere ondernemers/ZZP-ers wie voor hen de administratie doet en of zij hier tevreden over zijn of niet. Mond op mond reclame is toch nog altijd de beste reclame.

Tarifering per uur verdient was ons betreft de voorkeur. Je betaalt dan ook voor de uitgevoerde werkzaamheden en niets meer. Naar onze mening kan je er van uit gaan dat indien er vantevoren een bedrag per jaar gerekend wordt, het administratiekantoor/boekhouder hier niet slechter van wordt. Vergeet niet, behalve eigen professie is ook een boekhouder een zelfstandig ondernemer!

Succes met je keuze.
__________________
Administratiekantoor Mionto
www.mionto.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Administratie, uitbesteden of niet? Tom Administratie 8 16 december 2009 00:22
Eenmanszaak met aparte "vestiging" - ook aparte administratie? MAEP Administratie 1 23 maart 2009 16:36
Acquisitie uitbesteden aan zaakwaarnemer / agent? René Marketing en acquisitie 5 14 juni 2008 12:32
Allemaal vragen over het opzetten administratie Anoniem Administratie 10 17 oktober 2007 09:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon