Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 augustus 2006, 10:45
Stefan Jager
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Geld verdienen via je website: Google ads?

Ik krijg redelijk wat traffic op mijn website, maar daar komt weinig werk uit voort. Wel enige publiciteit, wat ook nooit kwaad kan, maar publiciteit alleen brengt (bij mij althans ) geen brood op de plank.

Wat is jullie mening over bijvoorbeeld Google Ads op een website? Kan dat, uit oogpunt van professionaliteit? Of zeggen jullie: nee, iemand die zich probeert te profileren als een professional kan dat beter niet doen? Het kan wel een leuke extra verdienste zijn, als je het goed aanpakt (denk ik).

Ik weet dat Lancelots ze wel heeft, maar dat vind ik toch iets anders: Lancelots heeft een heel andere doelgroep dan ik bijvoorbeeld, en geen commercieel oogmerk.

Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 augustus 2006, 15:26
martijn aslander martijn aslander is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2006
Berichten: 10
Stuur een bericht via Skype™ naar martijn aslander
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

kijk eens op www.stevepavlina.com daar staan een hoop tips om meer geld te verdienen met je blog, gewoon een beetje grasduinen daar levert een hoop bruikbare tips op...

good luck!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 augustus 2006, 16:13
Stefan Jager
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

Hmmm. Dat soort dingen ben ik bekend mee, dat is ook niet zozeer de vraag. Mijn vraag is: wat vind je ervan? Als je probeert een serieus bedrijf op te zetten, kun je dan zoiets doen om een beetje extra inkomen te genereren, of komt het (als je op een website bent) verkeerd over?

Het hoe of wat is het probleem niet, dat lukt me wel.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 augustus 2006, 23:36
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

Nee, als je graantjes wil meepikken in het openbaar, maar in de marge, dan maak je wel erg kenbaar dat je tijd over hebt om op voordeeltjes uit te zijn. De beste reclame is gewoon een goed gevulde portefeuille. Als je geld wil verdienen via het web, begin dan gewoon een leuke innovatieve webbusiness naast je huidige business. Ik neem het in ieder geval niet serieus als het gaat om freelancers.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 augustus 2006, 20:49
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

Met alle respect, ik vermoed dat je website weinig business brengt omdat je nauwelijks informatie aanbiedt. Misschien is het een idee om daar aan te werken? (Sorry als ik op je tenen heb getrapt )
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 augustus 2006, 23:54
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

Oops! Ik moet mezelf rectificeren Toen ik de website bezocht werd het menu niet geladen en zag ik alleen de voorpagina.
Nu ik nog een keer naar de site ging, zag ik tot mijn verbazing een menu.
Sorry voor het vorige bericht!

Inmiddels ben ik eracher waarom het menu niet getoond werd. Het wordt compleet met javascript gegenereerd en als gebruikers dat uitgeschakeld hebben zien ze geen menu. (ik had het tijdelijk uitgeschakeld om bepaalde functies in een website te testen)
Slordig werk van de site ontwikkelaar. Voor zoiets belangrijks als het site menu erop vertrouwen dat ieder gebruiker javascript heft geactiveerd is niet professioneel..

Anyway, Google ads, ik zou het niet doen. Het komt niet professioneel over.
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
  #7  
Oud 11 augustus 2006, 09:04
Stefan Jager
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit
Slordig werk van de site ontwikkelaar
De site ontwikkelaar, dat ben ik zelf .... ik programmeer alles wat los en vast zit, en dus ook php, javascript enz enz. Bovendien is het goedkoper om alleen de hosting te hoeven betalen.
Overigens weet ik best dat je gelijk hebt, ik probeer ook altijd zo cross-browser mogelijk m'n websites op te zetten, maar ik heb gemerkt dat er erg weinig mensen zijn die de security daadwerkelijk dermate hoog opvoeren dat ze javascript uitzetten (Google analytics vertelt me dat, onder andere). Het menu omzetten van javascript naar php staat wel op mijn todolijstje, maar ben ik tot dusver nog niet aan toe gekomen (geen hoge prioriteit). Moet het voor www.edbf.org ook nog steeds doen ...

En nee hoor, je trapt niet op tenen - zoals ik al zei, ik weet donders goed dat het niet OK is om alleen op Javascript te vertrouwen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit
Het komt niet professioneel over.
Dat vind ik eigenlijk ook. Je ziet ads alleen wel erg regelmatig, en het is een aantrekkelijke regeling voor wat extra zakcentjes (kun je tenminste eens een keer een plak kaas kopen voor op je brood ), dus ik twijfelde wel een beetje, vandaar mijn vraag hier.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 11 augustus 2006, 14:30
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Jager
...maar ik heb gemerkt dat er erg weinig mensen zijn die de security daadwerkelijk dermate hoog opvoeren dat ze javascript uitzetten (Google analytics vertelt me dat, onder andere).
Da's waar. Aan de andere kant is het niet veel werk om een een simpel html menu in elkaar te timmeren en dat in<noscript></noscript> te plaatsen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Jager
En nee hoor, je trapt niet op tenen
Gelukkig maar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stenfan Jager
..het is een aantrekkelijke regeling voor wat extra zakcentjes (kun je tenminste eens een keer een plak kaas kopen voor op je brood )
Ga websites maken! Doe ik ook en ik koop brood en kaas.
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
  #9  
Oud 11 augustus 2006, 15:02
Stefan Jager
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Geld verdienen via je website: Google ads?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit
Ga websites maken! Doe ik ook en ik koop brood en kaas.
Hmm. Zit ik dan misschien in de verkeerde markt?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon