Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 september 2010, 17:50
Jan Huijsmans Jan Huijsmans is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 13
Stuur een bericht via ICQ naar Jan Huijsmans Stuur een bericht via MSN naar Jan Huijsmans
Question Verloning/payrol constructie

Hallo,

Op dit moment heb ik weer de pech gehad met een werkgever. Dit heeft echter het voordeel gehad dat de klant waar ik zat me weer wil inhuren en ik nu een tijdelijk contract heb uitonderhandeld om dit via verloning/payroll te gaan doen. Helaas is via het eigen bedrijf nog geen optie wegens te weinig reserves, maar het is in elk geval beter dan WW vangen.

Nu vraag ik me af, zijn er ook websites te vinden die kunnen aangeven wat je ongeveer gaat overhouden van het uurtarief dat je gevraagd hebt?
__________________
Met vriendelijke groeten,

Jan Huijsmans
JBS Unix Solutions
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 september 2010, 09:33
Ellen Ellen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2010
Berichten: 18
Standaard

Hoi Jan,

Zelf heb ik een paar maanden gewerkt via cardan payroll. Je kunt bij hun aangeven wat je uurtarief gaat worden en dan krijg je een offerte terug waarin ze precies aangeven wat je salaris wordt bij een werkweek van 40 uur. Ze houden maximaal 5% in als marge voor zichzelf.

Ik vond het een hele duidelijke constructie en was ook erg tevreden over de rest van hun werkwijze.
Misschien ook iets voor jou?

Groeten,

Ellen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ZZP Oké een slimme constructie? Son Al die andere praktische dingen 10 9 maart 2010 15:13
Prive-(auto)lease met 19ct constructie belasting??? Matthe Al die andere praktische dingen 3 30 april 2008 21:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon