Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 januari 2011, 15:20
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard IBAN/BIC codes voor betaling vanuit het buitenland

Weet iemand of die nog nodig zijn? Op de ING-site staat van wel en er staat ook dat je je eigen IBAN-code links onder op je bankafschrift kunt vinden. Maar dat is tegenwoordig niet meer het geval, alleen op oudere afschriften staan de codes nog. Ook meen ik laatst gelezen te hebben dat deze codes niet meer gelden of dat eea veranderd is.

De ING Klantenservice is momenteel niet bereikbaar. Iemand die hierover iets kan zeggen?
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 januari 2011, 16:19
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 979
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Jazeker zijn IBAN&BIC codes nog nodig, sterker nog ze zijn verplicht om te zorgen dat je geen extra transactie kosten maakt.
Tegenwoordig word het echter ook vaak aangemerkt als SEPA betaling of SEPA account. maar dat is lood om oud ijzer.
Als je geen IBAN gebruikt maar gewoon het " nationale banknummer" dan kunnen de kosten van de transactie oplopen tot vele tientjes per transactie!

Vreemd dat ze van de afschriften zijn verdwenen bij ING. Waarschijnlijk zijn ze dan te vinden op je online omgeving. (ik weet dat dat bij ABN AMRO wel zo is.)

via onderstaande site kun je ze ook zelf bepalen voor nl bankrekeningen
http://www.ibanbicservice.nl/SingleRequest.aspx
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 januari 2011, 16:39
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard

Dankjewel Roel. En nu heb ik zojuist ontdekt dat ze wél op de afschriften staan, maar dan alleen op het eerste blad. Daar zitten er in mijn administratie minder van dan de vervolgbladen, dus ik pikte er steeds de verkeerde uit. Maar da's dan ook weer duidelijk en kan ik verder.
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
iban


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Freelancen vanuit buitenland (Engeland) Florine84 Freelancepraktijk starten 2 26 april 2010 23:33
Hulp gevraagd bij het vinden van de nieuwe bureaumanager voor La Red NowHow Marktplaats 0 2 februari 2009 21:38
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 12:50
Tool gezocht voor online kennisbase erix Marktplaats 21 12 januari 2009 22:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon