Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > ICT

Mededelingen

ICT PC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #19  
Oud 15 december 2006, 11:27
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Zakelijk internetabonnement of niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Wilt u een nieuwe computer kopen, toets 1. Wilt u nog een nieuwe computer kopen, toets 2...
Ja, dat is de IVR terreur, een regelrechte ramp. Wilt u wachten, kies 0. Wilt u een nul kiezen, toets dan een 1.

Kies bij wachttijden altijd de sales lijn (vrijwel alle bedrijven geven new sales lijnen prioriteit, is natuurlijk ook slim) en laat je doorverbinden met een medewerker. Geef aan dat je niet in de queue wilt worden geplaatst. Je kunt zo in veel gevallen de wachtrij omzeilen.

Je kunt natuurlijk ook zelf gebruik maken van rechtstreekse nummers. Bij Dell gaat iedere offerte gepaard met een mobiel en vast direct nummer van de persoon met wie je een deal hebt gemaakt.

Overigens kan je met Dell prima dealen: je moet nooit akkoord gaan met de eerste prijs op de offerte, maar onderhandelen. Je kunt altijd een paar procenten korting krijgen en de dellers zelf krijgen provisie wanneer ze bepaalde package deals sluiten. Zo heb ik voor 30 euro extra een laserprinter (waar ik toch aan toe was) er bij gekletst.
Nee, ik ben heel blij met dell, ik heb inmiddels 4x een pc besteld en 1x loptep.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel of niet een AOV? forumbeheerder Al die andere praktische dingen 71 29 oktober 2010 10:29
BTW wel of niet op factuur alfred Administratie 0 14 mei 2006 22:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon