Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 juli 2008, 23:41
estrelle estrelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2008
Berichten: 49
Standaard Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Hallo allemaal,

Ik ben Bianca. Ik begin per 1 augustus als freelance secretaresse. Ik heb alleen een probleem, ik heb nog geen opdracht....

Ik heb ruime ervaring in het opzetten van evenementen, ik ben een goede organisator en ik ben goed in administratieve zaken.

Als je freelance secretaresse intoets op google sta ik op blz. 1. Ik sta bij meerdere bureau's ingeschreven... heb zeer goede referenties, een leuke website. Wat nu te doen??

Graag hoor ik van jullie de TIP!

www.estrelle.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 juli 2008, 23:58
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Hoi Bianca,

Volgens mij heb je ongeveer alles gedaan om de basis af te dekken.
Wat ik nog mis in je opsomming is persoonlijke acties richting potentiële klanten. Misschien een mailing de deur uit doen naar een paar bedrijven in je doelgroep?
Netwerken mis ik ook. Dat levert je waarschijnlijk geen klant op per 1 augustus (alhoewel je maar nooit weet), maar er is nog genoeg tijd om te vullen ná die datum. Bestel een berg visitekaartjes en begin met ze onder al je bekenden uit te delen. Als niemand weet van je mogelijkheden, kunnen ze je ook nooit werk bezorgen.
Tot slot heb je natuurlijk nog websites als freelance.nl.

Je website ziet er overigens keurig uit. Ik zou alleen niet het ver-assen van de vaste secretaresse aanprijzen bij je evenementenorganisatie.
Daarnaast vind ik een lege referentiepagina minder sterk dan géén referentiepagina (want waar zijn je zeer goede referenties???), maar da's misschien puur persoonlijk.

De opstartfase is over het algemeen niet de gemakkelijkste, maar zo te zien ben je al heel aardig op weg!

Groetjes, Renée
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 juli 2008, 00:07
estrelle estrelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Bedankt voor de tips.... met netwerken ben ik al drukdoende. Idd de visitekaarjes vliegen de deur uit! Ook mijn huidige werkgever doet z'n best.
Hmmmmm... ver-assen klink zeker niet goed! z.s.m. aanpassen dan maar. De referentiepagina wordt zeer snel gevuld is me beloofd! Maar ik wilde mijn huidige werkgever de primeur geven (nog een stukje loyaliteit...). Ik heb nog geen mailing gedaan maar die staat wel in de planning. Verder sta ik bij diverse sites geregistreerd waaronder freelance.nl. Echter daar pluk ik nog niet de vruchten van. Maar we werken rustig verder. Zolang ik geen opdracht heb kan ik de rest perfectioneren, niet waar!?

Desalniettemin... bedankt voor je comments!

Bianca
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 juli 2008, 11:26
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Ken je deze site al: http://www.wekker.nu/site/html/links...ce92acd28cf7e6

Ik vond hem net in een link op hyves. Misschien een idee om je activiteiten op hyves te zetten.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 4 augustus 2008, 10:15
estrelle estrelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Hallo Hetty,

Bij wekker.nu sta ik al vermeld evenals bij vele andere sites. Tot nu toe nog geen resultaat. Maar we blijven optimistisch.

Bianca
Met citaat reageren
  #6  
Oud 5 augustus 2008, 09:20
Petra1966 Petra1966 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 18
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Hallo Estrelle,

Ik kan nergens terugvinden (ook niet op je website vlgs mij?) in welke regio je opdrachten zoekt?

Ook ik ben sinds april dit jaar gestart als freelancer Project & Office Management support en ik wordt werkelijk waar zowat dagelijks gebeld met de vraag of ik beschikbaar ben?! Mijn huidige opdracht ben ik aan het afronden en heb zelfs al een nieuwe opdracht per 1 september. Ik werk in de regio Utrecht/Noord-Holland.

Bij welke bureaus sta je ingeschreven, misschien dat ik je er nog een paar kan adviseren als ik weet in welke regio je zoekt!

Succes met je zelfstandig ondernemersschap

gr. Petra
Met citaat reageren
  #7  
Oud 5 augustus 2008, 18:56
estrelle estrelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Hallo Petra,

Ik zoek mijn opdrachten in de regio Utrecht (staat overigens onder informatie op mijn site) Ik sta bij een aantal bureau's ingeschreven, waaronder van der Houwen, High Quality, SC-select. Inmiddels heb ik mijn eerste opdracht binnen voor 1 a 2 maanden. Was misschien te ongeduldig

Maar goed, mijn telefoon gaat steeds vaker rinkelen dus dat is een goed begin.

Bianca
Met citaat reageren
  #8  
Oud 5 augustus 2008, 21:00
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Bianca, gefeliciteerd met je eerste opdracht.

Petra, wat aardig dat je Bianca wilt helpen. Ik ben wel nieuwsgierig wat jij voor werkzaamheden doet. Heb je ook een site? En ik ben ook wel nieuwsgierig hoe jij aan je opdrachten komt.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 11 augustus 2008, 15:47
Evelien Evelien is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 april 2008
Berichten: 13
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Ik lift even mee met deze topic...
Ook ik ben een freelance secretaresse die op zoek is naar nieuwe opdrachten. Mijn bedrijf bestaat morgen zes jaar en ik heb deze jaren vooral gewerkt als freelance notuliste, maar ik zou ook graag weer écht secretaressewerk willen uitvoeren óf op locatie (in Amsterdam) of via mijn huisadres.

Ik sta open voor alle tips!

Dank jullie wel alvast.

Evelien Bos, EBOS Freetype
http://www.ebosfreetype.nl

Laatst gewijzigd door Evelien; 11 augustus 2008 om 15:48 Reden: taalfout
Met citaat reageren
  #10  
Oud 11 augustus 2008, 19:01
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Topic hijack, leuke 1e post evelien !
maak gewoon een spetterende eigen post, zo houd je het apart.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen Freelance Secretaresse estrelle Marktplaats 2 29 juli 2008 11:46
Van incidentele opdracht naar meerdere opdrachten: hoe zit het met btw? Ralph82 Belasting 2 24 mei 2008 13:34
Op zoek naar secretariële ondersteuning? Yvonne Dekkers Marktplaats 7 7 juli 2007 12:29
Op zoek naar een betaalde blogger (Enthousiasmeren) Blogspotter Marktplaats 0 25 oktober 2006 09:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon