Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juli 2006, 13:38
Stefan Jager
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Ook maar even voorstellen

Hallo mede-ondernemers,

Ik ben Stefan Jager, sinds 1 maart 2006 ingeschreven bij de KvK nadat ik al een tijdje wat bijkluste. Heb ook nog een gewone baan, maar hoop over een jaar toch wel helemaal op eigen benen te kunnen staan.

Ik lever technische ondersteuning voor Geo-Informatie met een focus op Bentley software. Geo-informatie is alle informatie met een ruimtelijke component (een adres bijvoorbeeld), en Bentley (Nee, niet de auto ) maakt software die onder andere in mijn marktsegment gebruikt wordt. Organisaties die er niet helemaal meer uit komen kunnen mij inhuren om hun producten en processen aan te passen dmv advies, maatwerk of trainingen.

Voor de rest ben ik programmeur, en programmeer alles wat los en vast zit (mijn eigen administratie-software bijvoorbeeld), en voor de broodnodige ontspanning doe ik aan drakebootvaren in Alkmaar.

Stefan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 augustus 2006, 18:26
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Ook maar even voorstellen

Dus als we nog eens een kaart van Nederland met alle freelancers erop willen maken dan moeten we bij jou zijn?
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 augustus 2006, 20:24
Stefan Jager
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ook maar even voorstellen

Yep! En als je die kaart ook nog interactief op het internet gepubliceerd wil hebben en opgeslagen in Oracle Spatial, dan ben ik je man! Of ga ik nu te ver in op m'n vakgebied?

Ben nou eenmaal altijd al gefascineerd geweest door kaarten, en ben eigenlijk al m'n hele beroepsleven er mee bezig geweest: van landmeter tot GIS-consultant, ik heb het allemaal gedaan (GIS = Geografisch Informatie Systeem, voor degene die het niet weten), en het blijft een heel boeiend vak. Je kunt het zo gek niet bedenken of ik kan wel een kaart voor je verzinnen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 augustus 2006, 20:07
erno@ernohannink.nl's schermafbeelding
erno@ernohannink.nl erno@ernohannink.nl is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Berichten: 142
Stuur een bericht via Skype™ naar erno@ernohannink.nl
Standaard Re: Ook maar even voorstellen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Dus als we nog eens een kaart van Nederland met alle freelancers erop willen maken dan moeten we bij jou zijn?
Hier zou je eventueel ook Frappr voor kunnen gebruiken ;-)
__________________
ik help zelfstandigen internet slim toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen.

gratis nieuwsbrief klanten krijgen via internet
Hyves: Hyves voor freelancers
@ernohannink
boekeh
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vriendendienst of stuur je toch een factuur? westerling Omgaan met opdrachtgevers 14 27 februari 2012 17:51
Even voorstellen Monique Marktplaats 1 27 april 2006 20:17
Voorstellen: Annedien Hoen Annedien Hoen Marktplaats 0 2 maart 2006 21:06
ziektekostenkosten: word jij er ook ziek van? erix Al die andere praktische dingen 0 17 januari 2006 09:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon