Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 15 november 2007, 23:03
Arend Arend is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Berichten: 128
Standaard Re: Nep

Hoi hoi,

Nou, ik ben aan het leren met vallen en opstaan. Met de ex-werkgever (ik neem aan dat je die bedoelt van de mogelijke opdracht) is het in die zin gelukt dat ik vorige week gestart ben met de opdracht en nu volop mee bezig ben. Leuk en spannend om te doen. Tegelijk heb ik mijn neus gestoten: ik heb nog geen overeenkomst, geen contract en nu willen ze een VAR-verklaring die ik niet heb. Morgen ga ik het over hebben. Dom van me, of naief. Ik ging ervan uit: we kennen elkaar en weten wat we aan elkaar hebben.

Ik heb overigens niets tegen coaches. Gelwedige ervaringen gehad met (hele goede en scherpe) coaches, die me veel opgeleverd hebben. Wat ik wel van één van mijn coaches geleerd heb is: een groot iemand is degene die aan ander zich ook groot kan laten voelen. Vandaar mijn felheid over "de jonge blaadjes bij de wortel afbreken".

Het gaat goed met me. Ik krijg heel veel energie van het ondernemer zijn (al werk ik momenteel bijna dag en nacht, in combinatie met baan, gezin en allerlei andere sociale verplichtingen, plus de voorbereiding van mijn onderneming plus de opdracht). Dit had ik veel eerder moeten doen (of niet, there's a time for everything). Iedereen die ik tegenkom en hoort dat ik voor mezelf ben begonnen, zegt: "het verbaast me niets". Dat geeft zo'n voldoening ,geweldig.
Hoe lang ben jij overigens bezig? Zit jij bij coachnetwerken?
Met citaat reageren
  #22  
Oud 16 november 2007, 22:16
Miranda van Gaalen Miranda van Gaalen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2007
Berichten: 25
Standaard Re: Nep

Tja, neus stoten is minder, maar gebeurt in een vaste baan ook wel eens ;-)

Ik ben zelf 2 jaar bezig, waarvan ik het eerste jaar alleen voor particulieren heb gewerkt. Afgelopen jaar voor beiden, maar nu laat ik dat los. Met ondernemers vind ik gewoon het leukst, zo lekker gedreven. Ik zit niet in een officieel coachnetwerk, maar heb wel contact met diverse coaches in de regio (over het algemeen ontmoet op netwerkevents maar ook via xing).
__________________
www.zetjezelfopdekaart.nu
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon