Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 januari 2007, 14:05
Irene Irene is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2007
Berichten: 49
Smile Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Ik werk als tekstschrijver en redacteur voor allerlei opdrachtgevers in de non-profitsector. Regelmatig krijg ik meer werk aangeboden dan ik in mijn eentje aan kan, maar ik ben erg kieskeurig in aan wie ik iets uitbesteed en doe het dan toch vaak op een of andere manier maar zelf. Maar aan die rek komt ook een eind... en bovendien lijkt het me steeds leuker om de luiken open te zetten en samenwerkingsverbanden aan te gaan. Daarom zoek ik contact met tekstschrijvers en redacteuren om te onderzoeken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ook wil ik kennismaken met grafisch vormgevers, dtp'ers, fotografen, websitebouwers... kortom iedereen die mij als tekstschrijver kan aanvullen in grotere projecten. In Amsterdam en omgeving - de lol van samenwerking zit voor mij namelijk ook in 'live' contacten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 januari 2007, 14:18
Ruth
Gast
 
Berichten: n/a
Unhappy Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Je idee is leuk, jammer dat ze alleen in Amsterdam en omgeving moeten zitten. Niet dat ik daar geen begrip voor heb hoor.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 januari 2007, 12:30
Rosier Rosier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 18
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Hallo Irene.
Ik zag je bericht over samenwerking enz. Klinkt goed.

Zelf ben ik net zo'n zes maanden eigen baas, verdeeld over een tweetal disciplines. Eén daarvan is tekst/copy/correctie... eigenlijk zo'n beetje alles op tekstgebied.

Ik heb wel wat vaste opdrachtgevers (reclamebureaus, uitgeverijen), maar het is allemaal nog te kleinschalig om te gaan juichen.

Ergo: ik ben altijd in voor nieuwe opdrachten, opdrachtgevers, samenwerkingsverbanden enz. En mocht de afstand Amsterdam - Almere (mijn domicilie) een struikelblok voor je zijn... met de trein sta ik in 30 minuten op CS!

Meer over mij kun je vinden op http://two.xthost.info/alterego/

Ik hoop iets van je te vernemen.

Dank vast en collegiale groet,

Jos Rosier
Almere
mail: alterego1954@chello.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 1 februari 2007, 10:16
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Ik ben ook altijd in voor co-producties of delegeren.
Ik zit wel hoofdzakelijk in de hoek van bedrijfsleven (zie www.textatwork.nl)
Mijn locatie is in ieder geval dichtbij (Haarlem).
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 februari 2007, 08:51
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2006
Berichten: 42
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Lijkt mij ook een uitstekend idee!
Zou zeggen, bewaar mijn naam, wellicht dat je het over een tijdje nog drukker krijgt, en je behoefte hebt aan een gediplomeerd DTP'er....
Afstand lijkt mij te overbruggen via internet,
daarnaast kom ik om de week in het westen van het land,
en bestaat de mogenlijkheid af te spreken.

Stuur gerust een prive bericht!
Groetjes,
Wenda

ps.Ervaring in het vormgeven heb ik al, ga nu de Grafische programma's wat beter onder de knie krijgen (Lyceum)
Met citaat reageren
  #6  
Oud 11 februari 2007, 17:22
elisebakker1858 elisebakker1858 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 februari 2007
Berichten: 4
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Hallo, Beste Tekstschrijver,

Ik ben grafisch vormgever en (altijd) op zoek naar samenwerking.
Om uit te vinden of we wat voor elkaar kunnen betekenen, lijkt het me prettig een keer een afspraak te maken en nader met elkaar kennis te maken.

Lijkt je dat een goed idee, bel me of stuur me een e-mail:
06-30924790
info@ebgrafisch.nl

Intussen kun je een kijkje nemen op mijn website: http://www.ebgrafisch.nl

Ik verneem graag van je.
Vriendelijke groet,
Elise Bakker
Met citaat reageren
  #7  
Oud 1 maart 2007, 13:06
arjan's schermafbeelding
arjan arjan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2007
Berichten: 27
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Leuk! Ik heb veel ervaring in de non-profitsector, en heb er veel affiniteit mee. De doelgroep is naar mijn mening nergens specifieker dan in de non-profit.

Ik woon niet in de directe omgeving van Amsterdam, maar kan er wel makkelijk komen.

Ik hoop van je te horen! Lijkt me erg leuk om samen te werken met andere tekstschrijvers.

Groet!

Arjan.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 maart 2007, 10:59
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Hallo!

Als startende freelancer begin ik ook wat om me heen te kijken wat betreft het aangaan van samenwerkingsverbanden! Ik krijg als tekstschrijver/vormgever regelmatig bepaalde opdrachten toegeschoven die eigenlijk net buiten mijn vakgebied liggen, maar waarvan het zonde is om nee te zeggen. Nu moet ik dat nog wel doen, maar wie weet hoeft dat straks niet meer!

Amsterdam is voor mij (Groningen) niet naast de deur, maar ik ben mobiel en erg gezellig

Stuur gerust even een berichtje!

Groeten,

Adine Versluis
Tekst&
info@tekst-en.nl
Met citaat reageren
  #9  
Oud 4 mei 2007, 16:15
clv clv is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 mei 2007
Berichten: 1
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Hallo,

Ben nieuw hier, maar ja eenmaal moet de eerste keer zijn. Ben je nog steeds op zoek naar een grafisch vormgever danwel dtp’er.
Werk in de regio Ede. De afstand behoeft geen obstakel te zijn. Via de digitale snelweg is natuurlijk ook veel mogelijk.
Zie je reactie graag tegemoet.
M.vr.gr.
Louis
Met citaat reageren
  #10  
Oud 4 mei 2007, 17:33
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 267
Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irene Bekijk bericht
Ik werk als tekstschrijver en redacteur voor allerlei opdrachtgevers in de non-profitsector. Regelmatig krijg ik meer werk aangeboden dan ik in mijn eentje aan kan, maar ik ben erg kieskeurig in aan wie ik iets uitbesteed en doe het dan toch vaak op een of andere manier maar zelf. Maar aan die rek komt ook een eind... en bovendien lijkt het me steeds leuker om de luiken open te zetten en samenwerkingsverbanden aan te gaan. Daarom zoek ik contact met tekstschrijvers en redacteuren om te onderzoeken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ook wil ik kennismaken met grafisch vormgevers, dtp'ers, fotografen, websitebouwers... kortom iedereen die mij als tekstschrijver kan aanvullen in grotere projecten. In Amsterdam en omgeving - de lol van samenwerking zit voor mij namelijk ook in 'live' contacten.
Ik werk ook samen met een hoop freelancers. Principe van mijn verbond begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Dus als je nog eens hulp nodig hebt...Ikzelf zit in het Brabantse Gemert, maar de andere freelancers zitten overal in Nederland...
__________________
Arts Media - online marketing
www.nielsarts.nl
www.artsmedia.nl
www.cursusvoor.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon