Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 januari 2007, 14:05
Irene Irene is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2007
Berichten: 49
Smile Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Ik werk als tekstschrijver en redacteur voor allerlei opdrachtgevers in de non-profitsector. Regelmatig krijg ik meer werk aangeboden dan ik in mijn eentje aan kan, maar ik ben erg kieskeurig in aan wie ik iets uitbesteed en doe het dan toch vaak op een of andere manier maar zelf. Maar aan die rek komt ook een eind... en bovendien lijkt het me steeds leuker om de luiken open te zetten en samenwerkingsverbanden aan te gaan. Daarom zoek ik contact met tekstschrijvers en redacteuren om te onderzoeken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ook wil ik kennismaken met grafisch vormgevers, dtp'ers, fotografen, websitebouwers... kortom iedereen die mij als tekstschrijver kan aanvullen in grotere projecten. In Amsterdam en omgeving - de lol van samenwerking zit voor mij namelijk ook in 'live' contacten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 januari 2007, 14:18
Ruth
Gast
 
Berichten: n/a
Unhappy Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Je idee is leuk, jammer dat ze alleen in Amsterdam en omgeving moeten zitten. Niet dat ik daar geen begrip voor heb hoor.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 januari 2007, 12:30
Rosier Rosier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 18
Standaard Re: Samenwerken? Tekstschrijver zoekt tekstschrijvers, vormgevers etc.

Hallo Irene.
Ik zag je bericht over samenwerking enz. Klinkt goed.