Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Freelancen iets voor mij?

Mededelingen

Freelancen iets voor mij? Je denkt erover te gaan freelancen, misschien eerst parttime, maar twijfelt nog. Ervaren freelancers geven raad.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juli 2013, 21:25
esperanzia esperanzia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juli 2013
Berichten: 1
Standaard Eerste vage plannen

Beste allemaal,

Vanmiddag heb ik een erg leuk sollicitatiegesprek gehad, echter voor een baan die het eerste half jaar 40 uur vraagt, maar daarna teruggaat naar 32 uur. Omdat ik nogal hoge huurkosten heb en mijn salaris bij 32 uur toch wat aan de krappe kant wordt, lijkt het me een superleuke uitdaging om 8 uur per week te gaan freelancen.

Heb me her en der wat ingelezen en ben razend enthousiast! Heb al een naam en een huisstijlkleur bedacht (moet uiteraard allemaal nog verder uitgewerkt worden) en heb écht zin in een nieuwe uitdaging.

Maar goed, nu mijn vraag. Ik heb erg veel ervaring in de management ondersteunende hoek, secretarieel, office management, vertaalwerk, evenementenorganisatie enzovoorts, en ben dus heel breed inzetbaar.

Nu ben ik echter benieuwd hoe andere parttime freelancers dit ervaren. Is er vraag naar freelancers die slechts een paar uur per week beschikbaar zijn? Ik wil wel graag een samenwerkingsverband met andere freelancers aangaan, zodat fulltime aanvragen doorverwezen kunnen worden.

Wat is jullie ervaring? Heeft het zin om voor 8 tot 16 uur per week (wil er ook wel tijd in de avonduren en het weekend in steken omdat ik er écht onwijs veel zin in heb!) een freelance organisatie te starten??
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Event Eerste Open Ideeëndag Marijke Marktplaats 4 25 augustus 2009 22:11
Eerste aangifte omzetbelasting: hoe invullen? Sabrina Belasting 2 12 mei 2008 13:56
Na hoeveel tijd heb je je eerste opdracht als starter ? richardlagrand Marketing en acquisitie 18 6 december 2007 19:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon