Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 juli 2015, 14:48
leanidentity leanidentity is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 juli 2015
Berichten: 2
Smile No-nonsense websites met karakter voor MKB en ZZP

Hoi forum lezers,

Mijn naam is Myrto Stoop (1984). Ik kom graag in contact met mijn doelgroep (MKB en ZZP) en andere mensen in mijn vakgebied. Ik sta open voor samenwerking of het starten van evt. initiatieven.

Met Lean Identity onderscheid ik me door het leveren van doelgerichte web oplossingen en duidelijke service voor een toegankelijk budget. O.a. webdesign, mobiele websites, logo's, huisstijl, etc.

Dit doe ik o.a. door gebruik te maken van bewezen technologie, efficiënte inzet van middelen en het elimineren van overbodigheden in product en proces. Slanke, krachtige websites dat is mijn specialiteit.

Met vriendelijke groet,
Myrto Stoop
Lean Identity
myrto@leanidentity.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 juli 2015, 22:52
iMartien's schermafbeelding
iMartien iMartien is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2015
Berichten: 13
Standaard

Hey Myrto,

Welkom op het forum, ik doe zelf wat met webhosting... misschien kunnen we elkaar helpen?

Groet

Martien
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 juli 2015, 11:18
leanidentity leanidentity is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 juli 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMartien Bekijk bericht
Hey Myrto,

Welkom op het forum, ik doe zelf wat met webhosting... misschien kunnen we elkaar helpen?

Groet

Martien
Hoi Martien,

Bedankt voor je reactie! Mooi lijstje met tips! (hoewel ik zelf eigenlijk al met de meeste bekend was, denk ik ook heel interessant voor andere gebruikers). Wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen. Als je vragen hebt op gebied van webdesign/branding voel je vrij om me een berichtje te sturen. Op het gebied van hosting ben ik voorlopig voorzien. Groet, Myrto
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ZZP met VAR, daarvoor op uitzendbasis Q-S Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 2 14 juni 2012 19:42
Alleen inkomsten uit reclame op websites, helemaal niks met KVK te maken? Willie Al die andere praktische dingen 4 18 maart 2009 01:40
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 13:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon