Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 4 juni 2009, 16:40
hbwebdesign hbwebdesign is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar hbwebdesign Stuur een bericht via Skype™ naar hbwebdesign
Standaard Re: Nieuwe dienstverlener Associates bemiddelt ZZP'ers

Beetje late reactie zie ik, maar ik ben ook nog maar net lid. Wellicht toch handig om te weten dat Associates nog niet echt is veranderd. De opdrachten die ze hebben zijn alleen nog bij Dé Bank zelf, en in ICT en een beetje finance/accounting.
Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht toen ze met zoveel TamTam de interimwereld in kwamen hobbelen.

Overigens geldt een beetje hetzelfde voor de mogelijkheid die bepaalde overheidsinstanties en grote organisaties (KLPD, RDW, UWV), nu bieden om interimmers binnen te halen. Ze hebben de doelstelling om 'kleine zelfstandigen' ook een mogelijkheid te bieden offertes te maken, en niet alleen de zogenaamde preferred suppliers. Helaas ondervond ik laatstelijk toch dat de meeste opdrachten gewoon naar de preferred suppliers gaan en je als zzp-er niet eens wordt uitgenodigd om te reageren.

Jammer, zo'n wassen neus.
__________________
Creativity requires the courage to let go of certainties - Erich Fromm
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
associates, intermediairs


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon