Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 8 november 2008, 01:55
kozw's schermafbeelding
kozw kozw is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 november 2008
Berichten: 4
Question Starten, wanneer naar KvK?

Hallo

Allereerst mijn complimenten voor de enorme berg informatie.

Mijn vraag komt zijdelings aan de orde in deze thread -> http://www.lancelots.nl/forum/showthread.php?t=3218, maar ik zoek nog enige nuance.

Ik ga per 1/1/2009 mijn eenmanszaak starten (wat nou kredietcrisis ) en ben nu druk doende om alles op de rails te krijgen. Nu wil ik voor een potentiële klant een offerte uitbrengen voor een opdracht die per begin 2009 zou kunnen starten. Ik ben echter nog niet ingeschreven bij KvK (heb dus nog geen KvK nummer) en vraag me af wat te doen. Offerte zonder KvK nummer uitbrengen of eerst dit jaar nog naar KvK en me daarmee ook aanmelden bij belastingdienst?

Met die laatste optie start ik dus feitelijk nu al en niet per 1/1 en mag ik ook gelijk mijn adminstratie voor dit jaar al gaan regelen. Zaken als uren criterium ga ik dan nooit halen voor de kleine 2 maanden die nog resten.

Daarnaast heb ik nog een heleboel andere zaken te regelen waaronder drukwerk, wil ik een zak geld aftroggelen bij de bank, etc. Allemaal zaken waar ik een KvK nummer bij nodig heb.

Iemand wijze woorden in deze?

Mijn dank,
Koen
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
kvk, starten

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Starten - wanneer is de beste tijd MarianR Omgaan met opdrachtgevers 14 9 december 2008 10:51
Aanvraag VAR via KvK zoekgeraakt Heleen Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 6 28 mei 2008 17:49
Als student-freelancer wel of niet inschrijven KvK? Topclass-studente Freelancepraktijk starten 7 6 februari 2008 13:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon