Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 februari 2007, 10:33
Denise Denise is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 38
Standaard Ideale freelance/interimdagen?

Hallo allemaal,

Binnenkort wil ik nog maar 3 (ipv de huidige 5) dagen beschikbaar zijn voor opdrachtgevers. Ik wil die dagen echt vooraf kiezen en niet af laten hangen van de opdracht of het moment. Nu ben ik heel erg aan het dubben wat nu ideale freelancedagen zijn, en dan met name voor opdrachten op lokatie (ik doe vaak interimklussen). De vrijdag of juist niet? De maandag omdat er dan altijd veel overleg gepland staat? En noem maar op.

Iemand tips?

Groet,
Denise
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 februari 2007, 20:10
Son's schermafbeelding
Son Son is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Berichten: 35
Standaard Re: Ideale freelance/interimdagen?

Hallo Denise,

Ik ben ook freelancer en werk op maandag, woensdag en vrijdag. Voor mijzelf en de opdrachtgever werkt dit goed. Als er op dinsdag of donderdag bepaalde zaken spelen, dan kan ik dat de volgende ochtend meteen oppakken. Dit zou ook kunnen als je ma/di/do werkt. Ik zou dus niet twee vrije dagen achter elkaar plannen.
In mijn vak is het op maandag druk, dus dan ben ik er (ik werk op de lokatie van de opdrachtgever, niet vanuit huis). Op woensdag en vrijdag zijn veel mensen vrij, dus dan waarderen ze het dat ik er wel ben zodat er een wat betere bezetting is. Als je vanuit huis werkt en op afstand dus overleg nodig hebt met de opdrachtgever, dan zou ik vanwege die rustige dagen eerder kiezen voor ma/di/do.
Wat je ook kiest, mijn ervaring is dat de opdrachtgevers het accepteren als jij al bepaald hebt welke dagen je beschikbaar bent.

Succes met het parttime freelancen! Mij bevalt het in elk geval erg goed.

Groeten Sonja
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 februari 2007, 11:46
Denise Denise is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 38
Standaard Re: Ideale freelance/interimdagen?

Bedankt voor je reactie Sonja!

Groet,
Denise
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
25 kenmerken van de ideale startup René Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 2 10 maart 2006 18:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon