Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 december 2009, 09:34
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Eenmanscateringzaakje

Na heel behoorlijk op weg geholpen te zijn door alle info op deze site leek het me leuk me voor te stellen: Mijn naam is Esther, ik ben onlangs een eenmanszaak in catering, huiskamerdiner en high tea gestart. Wil je in of buiten je werk eens geen omkijken hebben naar je maaltijd: ik bezorg lunch, hapjes, salades, warm of koud buffet van 6 tot max. 40 personen in een straal van 30 km rond Den Dolder (oostelijk Utrecht) of Sondel (zuidwest Friesland). In Sondel kun je met je zakelijke- of privégezelschap ook bij 'ons' thuis op huiskamerdiner, High Tea, Koffietafel of lunch komen.
Welkom op de site: Mei Smaak en mail gerust met je vraag mei_smaak@live.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 december 2009, 17:20
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Eenmanscateringzaakje

Esther en Marcus, ziet er goed uit!
Persoonlijk zou ik het nóg leuker (uitnodigender) vinden om, naast de foto's van alle heerlijkheden, ook een paar sfeerfoto's te zien van de mogelijkheid om bij jullie in Sondel een arrangement te gebruiken. Zeker de tafel voor de Hege Tee maakt me erg nieuwsgierig.

Succes, dat het nieuwe jaar jullie maar veel cateringkansen zal bieden!!!

Groeten, Renée
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 december 2009, 19:36
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs up Re: Eenmanscateringzaakje

Ha Renée,
Wat leuk, al zo snel na registratie en voorstellen een reactie, dank je. Jouw bedrijfsnaam was me al opgevallen bij mijn eerste bezoeken aan Lancelots.
Ben het volkomen met jou eens: die sfeerfoto's komen er zodra mogelijk (en indien helder genoeg) bij, want dat staat een stuk gezelliger en uitnodigender.
Vast nog wel tot spreeks! Groet, Esther
Mei Smaak

Laatst gewijzigd door Verwijderd account; 22 december 2009 om 19:37 Reden: link site invoegen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 december 2009, 20:54
Rub3n's schermafbeelding
Rub3n Rub3n is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 199
Standaard Re: Eenmanscateringzaakje

En ik zou zo snel mogelijk een domein registreren en e-mail adressen aldaar aanmaken.

info@meismaak.nl of www.meismaak.nl staat wat netter dan @live.nl en meismaak.vpweb.nl

Verder zou ik inderdaad nog eens naar je fotografie kijken. De foto met de gerechten (welke er overigens zeer appetijtelijk uitzien) op tafel is wel leuk. Alleen de saaie stoeptegels doen een beetje af van de zeer mooie gerechten.

Edit: ik zie nu ik daarop klik dat de domeinnaam gewoon werkt. Waarom dan toch een @live.nl adres? En waarom gebruik je niet je domein ipv. vpweb.nl adres?
__________________
Webdesign, webhosting & grafische vormgeving onder één dak!

Webstylerz staat graag voor u klaar.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 december 2009, 21:18
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Eenmanscateringzaakje

Ha Ruben,
Dank voor je reactie. Toevallig dat ik juist afgelopen week achter mijn eigen domein aan heb gezeten, maar nog niet gezien had dat het ook al werkte. Aan het info mailadres en nieuwe foto's wordt eveneens gewerkt.
Vervolgens als de wiedeweerga nieuwe visitekaartjes en de hele rataplan aanpassen.....dit soort doe-het-zelf-acties zullen jou met jouw achtergrond uiteraard direct opgevallen zijn.
Wel plezierig om te zien dat de tips, die ik van jou en anderen krijg, aansluiten op wat mijzelf ook opvalt. Op de stoeptegels na....maar die aanbeveling zal ik ter harte nemen, dank je!
Ik heb je site aan mijn favorieten toegevoegd. You never know.
Groet!
Esther

www.meismaak.nl
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 december 2009, 22:16
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 979
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard Re: Eenmanscateringzaakje

Hi esther,

nog een tipje aangaande standaard email adres: mailadressen met "info" zijn echte spammagneten.
het is handiger een een andere voorvoegsel voor de @ te zetten. bijvoorbeeld "contact" of "catering" of misschien gewoon "esther" dat scheelt een hoop spam..
Met citaat reageren
  #7  
Oud 29 december 2009, 22:48
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Eenmanscateringzaakje

Hallo Roel,
Jij ook bedankt voor je tip. Het is (voor nu) inmiddels toch info geworden, dus ik wacht het af. Ben niet bang voor elastiekjes hoor, als je ziet wat er binnen een paar weken al in de ouderwetse blikken brievenbus terecht komt...
Gek genoeg ontving ik op mijn 'oude' mailadres (dat niet echt toegankelijk was met een _ er in) ook spam, zelfs die blijvend rondwarende hallmark virus card...grrr.
Ik kan gelukkig desgewenst meerdere mailadressen aanmaken.
Ben nog niet zo handig op het forum, hoe kom ik er achter wat jouw specialiteit is?
Groet!
Esther
www.meismaak.nl
Met citaat reageren
  #8  
Oud 3 januari 2010, 12:37
Rub3n's schermafbeelding
Rub3n Rub3n is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 199
Standaard Re: Eenmanscateringzaakje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roel Jongman Bekijk bericht
Hi esther,

nog een tipje aangaande standaard email adres: mailadressen met "info" zijn echte spammagneten.
het is handiger een een andere voorvoegsel voor de @ te zetten. bijvoorbeeld "contact" of "catering" of misschien gewoon "esther" dat scheelt een hoop spam..
Een kwestie van zorgen dat je een goede spam-filter hebt.
__________________
Webdesign, webhosting & grafische vormgeving onder één dak!

Webstylerz staat graag voor u klaar.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 3 januari 2010, 13:00
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Eenmanscateringzaakje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mei Smaak eenmanscatering Bekijk bericht
[..]
Ik kan gelukkig desgewenst meerdere mailadressen aanmaken.
Ben nog niet zo handig op het forum, hoe kom ik er achter wat jouw specialiteit is?
Groet!
Esther
www.meismaak.nl
Klik even op iemands profiel, daar staat meestal al aardig wat info, en anders klik je dan door op "alle berichten van ..."
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon