Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 december 2010, 15:49
Ton's schermafbeelding
Ton Ton is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 2
Standaard Uurtarief advies op nautisch gebied?

Hallo allemaal,

ik ga als freelancer straten met een adviesbureau op nautisch gebied. Mijn diensten gaan hoofdzakelijk naar de kleinere overheden en deels naar het bedrijfsleven.
Ik hik echter al enige tijd tegen het te bepalen uurtarief aan, wat kan ik rekenen met ruim 20 jaar ervaring op nautischbeheer gebied.

Alvast bedankt voor jullie reacties en meedenken.

Groetjes,
Ton.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 december 2010, 16:27
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 980
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Hallo Ton,

Je bent niet de enige die dat moeilijk vind, gelukkig heeft deze site een pagina met tips over hoe je je uurtarief kunt bepalen.. lees die eens door en kijk of dat je verder helpt

http://www.lancelots.nl/starten/uurtarief

Wat ook nog wel eens wil helpen om aan potentiele klant in je netwerk te vragen wat zij voor dit soort diensten betalen aan freelancers... Uiteraard iemand nemen die je vertrouwd.

Ik ben altijd erg blij dat ik als interim boekhouder altijd inzage heb in de administratie, dat maakt het voor mij heel makkelijk om te zien wat mijn collega's vragen , scheelt een hoop onzekerheid over je tarief. Wel een van de voordelen van mijn beroep zeg maar..

groet,

Roel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 december 2010, 21:09
Ton's schermafbeelding
Ton Ton is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 2
Standaard

Roel,

bedankt voor je antwoord. Je hebt een mooie positie om tarieven aan de weet te komen
Ik zal met de berekening van Lancelots aan de gang gaan en kijken waar ik op uit kom.

Groetjes,
Ton.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 december 2010, 16:08
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard

Beste Ton,

Ken je ook mensen die hetzelfde werk doen en/of is er een beroepsvereniging voor dergelijke werkzaamheden? Je zou aan hen info kunnen vragen.

Groeten van Hetty
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uurtarief coach en advies voor management vanstin Omgaan met opdrachtgevers 2 31 december 2008 16:33
Uurtarief voor klus als stagebegeleider anders dan mijn normale uurtarief? jeroen94704 Omgaan met opdrachtgevers 3 22 april 2008 08:59
Uurtarief bepalen; Beheer / ontwikkeling / advies / optimalisatie websites Rob_V Omgaan met opdrachtgevers 6 28 maart 2008 10:06
Vrouwen beuren hoger uurtarief Mariëlle Schrijft Nieuws - Voor en door freelancers 0 26 september 2007 16:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon