Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 augustus 2014, 11:55
webdesigndiensten webdesigndiensten is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2014
Berichten: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar webdesigndiensten
Standaard Gemotiveerde verkoper

Mijn naam is Harald de Vries en werk sinds 2010 als zelfstandige WordPress webdeveloper. Ik heb sinds 2010 een zeer ruime en mooie portfolio opgebouwd met mooie WordPress websites en professionele WooCommerce webwinkels.
Ik werk vanuit Drachten in Friesland en de meeste klanten zijn Friese bedrijven maar ik werk ook voor klanten uit de rest van Nederland en in België en Engeland.

Ik ben op zoek naar een gedreven en gemotiveerde verkoper die voor mij nieuwe klanten wil binnenhalen. Je mag zelf bepalen hoe je het doet, als je een uitgebreid netwerk hebt dan heb je natuurlijk een voorsprong.

Ik bied geen vast salaris maar wel een zeer ruime commissie voor elk door jouw binnengehaald project, die kan gaan oplopen naarmate je succesvoller bent.

Het zou handig zijn als je in Friesland woonachtig bent (zodat we periodiek kunnen samenkomen om zaken te bespreken ed), maar dit is niet noodzakelijk.

Verder zou het mooi zijn als je al kennis hebt van het WordPress CMS, dus weet hoe het werkt, wat je ermee kunt en wat de mogelijkheden (bijna ongelimiteerd) zijn op plugin gebied. Mocht je geen kennis hebben van WordPress dan moet je in ieder geval ervoor open staan om hierover te leren.

Verder moet je natuurlijk goed kunnen verkopen, jezelf goed kunnen presenteren naar klanten toe maar dat spreekt vanzelf.

Graag zie ik je reactie tegemoet.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 november 2014, 15:28
ortago ortago is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2014
Berichten: 1
Standaard Al gelukt?

Harold,
Heb je inmiddels een samenwerkend partner gevonden? Ik las pas vandaag (nieuw lid) je oproep.

Hoor van je!
G.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 november 2014, 11:30
webdesigndiensten webdesigndiensten is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2014
Berichten: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar webdesigndiensten
Standaard

Je kan mij mailen via info@webdesigndiensten.nl

Wel even aangeven wat je ervaring is met WP, waar je locatie is enzovoorts.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
verkoper gezocht

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Freelancer gezocht (opdracht) Internationale uitgeverij zoekt verkoper johanvandenbos Marktplaats 0 5 mei 2011 15:59
Freelancer gezocht (opdracht) Internet Marketing - freelance verkoper gezocht raoul.milhado Marktplaats 0 1 maart 2011 12:33
Freelancer gezocht (opdracht) verkoper van revalidatiehulpmiddelen op commissiebasis Willie Marktplaats 3 19 juni 2008 09:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon