Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 januari 2007, 20:15
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard duurzaam ondernemen

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel freelancers bij Lancelots zich bezighouden met duurzaam ondernemen.
De film inconvenient truth van All Gore brengt behoorlijk wat teweeg. Wie is er gemotiveerd om een bijdrage te leveren aan een duurzame wereld?

Op mijn website kun je een pagina vinden over wat je zou kunnen doen om minder milieubelastend te zijn. Er zijn nog veel meer mogelijkheden, dus als je tips hebt, dan hoor ik het graag!

Kijk maar eens op: http://www.life-creations.nl/home/75 Hier vind je ook meer links naar aanverwante onderwerpen.

Groeten,

Lucy Schaaphok
Life Creations - voor persoonlijke groei en bewustwording
www.life-creations.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 januari 2007, 13:43
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: duurzaam ondernemen

Hoi Lucy, in mijn dagelijks leven probeer ik zoveel mogelijk duurzaam te leven. En ook binnen mijn kleine bedrijfje probeer ik dat. Dat uit zich in gerecycled papier/ enveloppen te kopen, kopen bij milieubewuste kantoorartikelenwinkel, computer tussendoor helemaal uit zetten, zo min mogelijk pvc's te gebruiken, websites en artikelen lezen, drukwerk laten drukken bij een drukkerij die bewust met zijn inkt ed omgaat, veel met OV ipv auto naar opdrachten te gaan. Zo probeer ik op kleine schaal een steentje bij te dragen.

groet, mariska
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 januari 2007, 22:18
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: duurzaam ondernemen

Hallo Mariska,

geweldig!
Ik heb ook gezocht naar een milieubewuste kantoorartikelenwinkel bij mij in de buurt via internet, maar kan deze nog niet vinden. Zie dat er een uitgebreide winkel in Utrecht is.
Ik doe hetzelfde als jij, laat je computer niet onnodig aanstaan (en ook alle andere apparatuur), print zo weinig mogelijk.

Groeten,

Lucy Schaaphok
Life Creations
www.life-creations.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 januari 2007, 20:11
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: duurzaam ondernemen

Hoi, ik heb vorig jaar een grote bestelling geplaatst bij Memo in Duitsland. Toen heb ik in 1 keer stapels enveloppen, papier, ordners, bakjes ed gekocht. Met de enveloppen kan ik wel 2 jaar doen maar goed.
Dit bedrijf is ook milieubwust bezig. wel opletten dat je wit papier besteld.

www.memo.de

ik ga inderdaad ook naar de winkel in Utrecht: www.bureaubewust.nl

groetjes Mariska
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 januari 2007, 08:03
erno@ernohannink.nl's schermafbeelding
erno@ernohannink.nl erno@ernohannink.nl is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Berichten: 142
Stuur een bericht via Skype™ naar erno@ernohannink.nl
Standaard Re: duurzaam ondernemen

Tegen deze community liep ik gisteren aan, www.clubofpionieers.com . Niet specifiek duurzaam ondernemen, wel over duurzame energie in het algemeen. Als je geïnteresseerd bent in duurzaam, zeer interessant.

Dit zegt Raimo van der Klein erover:
Citaat:
Ik ben net lid van de clubofpioneers. Ben wel onder de indruk.....

Onder de indruk van de opzet van het hele programma. Hoever ze zijn. Had niet gedacht dat er al 200 hydrogen cars waren..

De benadering van de “doelgroep” via de site en blogs. De creativiteit in de site.
__________________
ik help zelfstandigen internet slim toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen.

gratis nieuwsbrief klanten krijgen via internet
Hyves: Hyves voor freelancers
@ernohannink
boekeh
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Parttime ondernemen Janine Nieuws - Voor en door freelancers 0 20 juli 2006 12:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon