Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2006, 21:57
HR-consultancy HR-consultancy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 1
Standaard Elevator Pitch

Hallo,

Graag maak ik van jullie deskundigheid gebruik om reacties op mijn elevator pitch te vragen.

Alvast bedankt!

HR-consultancy richt zich op ontwikkeling van organisaties en mensen. Dit uit zich in veranderprocessen. Veranderen van organisaties kent vele verschijningsvormen. Van reorganisatie tot cultuurverandering. Individuele verandering betekent vaak coaching en opleiding. Ook via het aanpakken van arbeidsvoorwaarden, verzuimbeleid, functieomschrijving, kwaliteitsverbetering etc. wordt verandering gerealiseerd.
Mensen en organisaties die zich ontwikkelen worden hier beter van. Het is mooi om hieraan te mogen werken. Daar geniet ik elke dag weer van! Het is geweldig om, na een soms zware worsteling, de verbetering bij de klant te zien.
HR-consultancy doet verandertrajecten bij verschillende organisaties. Organisaties die zich willen ontwikkelen. Organisaties die ook hun medewerkers laten ontwikkelen. Uiteindelijk loont dat. Daar ben ik van overtuigd!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 oktober 2006, 22:10
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Elevator Pitch

Beste .....,

Ik heb een poging gedaan om je verhaal te lezen, maar ik kan mijn aandacht er niet bijhouden omdat het te veel is. Probeer eens in twee of drie regels op te schrijven wat je doet.

Dit is mijn elevator pitch: Ik geef loopbaanbegeleiding, beroepskeuzeadviezen, coaching en training. Mijn doelgroepen zijn: scholen, bedrijven en individuen.

Als ik dan vragen krijg, dan vertel ik meer over mijn werkzaamheden.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 oktober 2006, 22:53
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Elevator Pitch

Ik ben het met Hetty eens. Probeer eens met één kernachtige zin te beginnen, die nieuwsgierigheid oproept voor de toelichting.

Mijn versie zou bijvoorbeeld zijn:
"Ik implementeer veranderingen in organisaties door medewerkers te ontwikkelen. Bijvoorbeeld bij een reorganisatie, cultuurverandering of kwaliteitsverbetering. Ik help de medewerkers met coaching en opleiding. En ik help de organisatie met sturingsinstrumenten als arbeidsvoorwaarden, verzuimbeleid, en functieomschrijvingen."
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon