Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > ICT

Mededelingen

ICT PC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #31  
Oud 2 december 2008, 15:04
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Webhostingvraagje

Klopt en dat besef ik me terdege. Maar er stond voor mijn provider voor november een downtime van ongeveer een uur en vijftig minuten (http://www.webhostingtalk.nl/maandel...60%2F1%2F44468). Er zijn diverse momenten in november geweest dat mijn site down was, de laatste keer meer dan 19 uur (ik heb goede externe statistieken op de site).

Vind ik zo'n groot verschil dat de rest van de tabel me ook niks zegt.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #32  
Oud 3 december 2008, 20:57
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Webhostingvraagje

Misschien dat JR Online iets is? Ik heb er sinds kort m'n eigen VDS en ik moet zeggen dat ik de service erg goed vind. E-mails die ik had gestuurd met vragen over de VDS (voordat ik 't dus heb aangevraagd) werden snel beantwoord en op een correcte manier (wat ook hoort natuurlijk, maar helaas gebeurd dat niet overal).

Ik had ook - was iets té enthousiast over m'n eigen VDS - een aantal components op de VDS geïnstalleerd die wel erg veel ruimte in beslag namen. Kon ze zelf via SSH deinstalleren, maar aangezien ik daar niet veel ervaring mee heb (en natuurlijk niet meteen alles écht in de soep wilde laten lopen ) hebben ze de components - die ik er weer af wilde - af gehaald

Had van Ramon ook KNOTH en Citruz doorgekregen, maar ga daar binnenkort weer weg. Knoth heeft me er veel te veel uitgelegen en Citruz zelf weet ik zo eigenlijk niet (site die ik daar heb staan is voor een project dat nog niet officieel online is en daar wil ik straks ook een eigen VDS voor hebben).
Het lastige van die twee (KNOTH en Citruz dus) is dat ´t volgens mij allebei eenpitters zijn. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar als je website belangrijk is, is dat niet de meest ideale situatie.

JR Online heeft overigens ook grote namen in de klantenlijst staan.
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #33  
Oud 4 december 2008, 02:00
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Webhostingvraagje

JR Online staat al 2 jaar geloof ik op nummer 1 in de WHT uptime monitor, is nog een topic over geweest daar.

Wbt VDS: wie doet je beheer ( software patches etc.. ) daar?

Wbt knoth, zoals gezegd prima host voor een wat lager budget.
Citruz is soms wat traag met support maar er is nooit wat met servers upgrades worden direct uitgevoerd, tech kennis is goed.
Knoth ( alexander ) en Citruz ( Marcel ) zijn beiden qua core business eenpitters.

Bij Citruz en Alfahosting heb ik mijn eigen commerciele sites staan en dingen die gewoon goed moeten lopen.


Ramon
Met citaat reageren
  #34  
Oud 4 december 2008, 11:57
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Webhostingvraagje

Beheer doe ik nu zelf. Je kan er een SLA voor aanschaffen (staat ook wel allemaal bij hun op de site overigens), maar dat heb ik nog niet gedaan. Ben ik in de toekomst wel van plan trouwens.

Citruz ken ik verder niet erg goed. Het contact wat ik heb gehad is me zeer zeker wel bevallen. Knoth daarentegen ben ik steeds meer ontevreden over. Misschien dat de uptime verbeterd nu de servers verhuisd zijn (weet niet of ze allemaal verhuisd zijn, maar dat doet er voor mij verder ook niet toe), de service zelf mag - naar mijn ervaring - ook zeer zeker beter.

Voor mezelf weet ik nu in ieder geval dat ik alles naar JR Online ga zetten. Ze zitten hier in de stad, zijn fatsoenlijk bereikbaar en de e-mails worden ook netjes beantwoord.
De uptime monitor is overigens iets waar ik nog nooit naar gekeken heb.
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #35  
Oud 5 december 2008, 17:15
evertdoorn's schermafbeelding
evertdoorn evertdoorn is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2008
Berichten: 77
Standaard Re: Webhostingvraagje

waarschijnlijk heb ik aan de experts niet echt iets zinnigs toe te voegen, maar ik ben erg tevreden met Webstekker; zeer goede support die ook voor kleine klantjes zoals ik de tijd uittrekken voor kleine zaken en snel reageren per e-mail of telefoon.
__________________
Http://www.evertdoorn.nl - voor professionele fotografie met mensen in de hoofdrol

Bekijk ook eens http://www.evertdoorn.nl/blog, www.weddingvision.nl en www.weddingvision.nl/blog
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon