Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 augustus 2006, 16:30
sioux's schermafbeelding
sioux sioux is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 5 augustus 2006
Berichten: 58
Standaard Software voor freelancers?

Wie weet of er software bestaat voor freelancers? Ik zoek software waarmee ik een stuk relatiebeheer, facturatie, registratie uren enz kan doen. Bestaat er standaard iets dergelijks en is het betaalbaar? Als software ontwikkelaar kan ik altijd zelf wat bouwen, maar als er al iets goeds bestaat dan maak ik daar graag gebruik van.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 augustus 2006, 12:27
Stefan Jager
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Software voor freelancers?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sioux
Wie weet of er software bestaat voor freelancers?
Tientallen producten, maar de meeste osten wel wat (zijn waarschijnlijk zelf ook allemaal freelancers )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sioux
kan ik altijd zelf wat bouwen, maar als er al iets goeds bestaat dan maak ik daar graag gebruik van.
Tsja ... Ik heb van alles geprobeerd, maar zoals bij de meeste zaken bevalt niets dat ik geprobeerd heb me . En dus heb ik alles toch maar weer zelf geschreven. Ik vind vooral van boekhoudpakketten dat ze de zaak nodeloos ingewikkeld maken, terwijl alles wat ik nodig heb een simpel overzichtje is. Maar als je 't liever niet zelf doet: kijk hier eens : http://www.boekhoudpakket.in-research.info/index.php Misschien dat je daar iets vind.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 augustus 2006, 00:40
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Software voor freelancers?

Ach, het is maar wat je wil en zoekt. Ik hou mijn eigen projectadmin bij. Zo weet ik wat er gepland staat aan werk en omzet en deadlines. Maar mijn accountant neemt genoegen met een excel sheet met daarin mijn gespecificeerde uitgaven (en dat na vijf jaar geklooi in Davilex Business Compact voor meer dan 200 euro). M.a.w. doe niet ingewikkeld, zoek eerst een goede accountant en vraag dan hoe deze de gegevens aangeleverd wil hebben. Klantbeheer? Heb je zoveel opdrachtgevers dat je een CRM-pakket nodig hebt?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon