Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 november 2011, 22:06
Insights Online Insights Online is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 november 2011
Berichten: 6
Standaard Gezocht: een aantal proefpersonen voor training in Google Analytics

Hallo,

Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar een paar mensen die mee willen werken aan een 'trial training' Google Analytics.

Het betreft een persoonlijke training waarin we op jouw locatie samen werken aan jouw website/account. Ik zoek ondernemers die

- weinig tot geen kennis hebben van webanalyse: het betreft een training om de basis uit te leggen.
- een eigen site hebben met directe toegang via een FTP-server (zodat we indien noodzakelijk Google Analytics kunnen installeren, extra tagging code kunnen toevoegen, e.d.).
- woonachtig of zakelijk gevestigd zijn in Amsterdam (want dat scheelt me veel reistijd).
- serieus feedback kunnen geven: ik wil er van leren.

De training zal ca. 90 minuten duren en is gratis. Ondernemers die een webwinkel hebben en denken op deze wijze een gratis installatie te kunnen regelen: helaas... ik behoud me het recht voor deelnemers te weigeren. Ik wil het natuurlijk wel betaald doen

Heb je interesse? Laat dan even een berichtje achter met de naam van je bedrijf, URL en beschikbaarheid. PM mag natuurlijk ook!

Vriendelijke groet,

Sangho
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon