Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 9 februari 2007, 00:13
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2006
Berichten: 42
Standaard Re: DTP versus Grafische opleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NowHow Bekijk bericht
Om gelijk al maar een start te maken... Debby van Dongen van Conk is natuurlijk een uitstekende om jaloers naar te kijken ;-))
Tja, INKOPPERTJE NATUURLIJK!!! HAHA

Hoi Debby,

NowHow heeft me wel op een idee gebracht!
Het lijkt mij supergaaf eens een dagje of wat uurtjes met jou mee te lopen
eens kijken hoe de wereld er buiten de school uit ziet!
Mocht jou dat wat lijkendan hoor ik graag van je!!

Groetjes, Wenda (groentje)
Met citaat reageren
  #22  
Oud 9 februari 2007, 08:49
Conk's schermafbeelding
Conk Conk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2006
Berichten: 17
Standaard Re: DTP versus Grafische opleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje Bekijk bericht
Het lijkt mij supergaaf eens een dagje of wat uurtjes met jou mee te lopen eens kijken hoe de wereld er buiten de school uit ziet!
Mocht jou dat wat lijkendan hoor ik graag van je!!
Ho! Wenda,

Leuk dat je zo enthousiast bent! Dat is een groot pluspunt om ergens aan de slag te kunnen gaan. Je nieuwe opleiding bevalt dus goed?

Helaas ontbreekt me de tijd en de ruimte om iemand goed te begeleiden. Druk, druk, druk.
Maar ik weet zeker dat er bij jou in de buurt voldoende bedrijven zijn zie je graag een stageplaats bieden. Via je opleiding kun je vast ook hele goede adressen krijgen.

Veel succes!
__________________

Debby van Dongen

www.conk.nl
Met citaat reageren
  #23  
Oud 9 februari 2007, 09:38
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2006
Berichten: 42
Standaard Re: DTP versus Grafische opleiding

Hoi Debby,
Ga zeker mn best doen, gaat zeker lukken!
Groetjes, Wenda
Met citaat reageren
  #24  
Oud 9 februari 2007, 15:16
Sandy Sandy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Berichten: 12
Standaard Re: DTP versus Grafische opleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje Bekijk bericht
26 februari start ik met "traject DTP" bij het Art & Design college,onderdeel van het Grafisch Lyceum in Utrecht,
Deze opleiding wordt afgesloten met een diploma en staat hoog aangeschreven bij veel bedrijven.
Deze opleiding wordt zaterdags + een paar avonden gegeven
en dus prima te combineren met kinderen (heb er zelf ook een van 1)

Hier leer je met het hele Creative suitte programma te werken,
en zou je in staat moeten zijn als volwaardig DTPér aan de slag te kunnen gaan.
Info: glu.nl en dan het Art&Designcollege aan klikken
Hoop dat je hier iets aan hebt!!
Groetjes,
Wenda (groentje)
Interessant .. er staat alleen niet op welke dagen de avonden vallen .. is dat ook in het weekend? Ik kan niet zo goed op mijn man bouwen wat betreft tijden, aangezien hij wil gaan freelancen. Oppas valt te regelen, maar op frequente basis wordt het wat lastig.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 9 februari 2007, 16:13
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2006
Berichten: 42
Thumbs up Re: DTP versus Grafische opleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandy Bekijk bericht
Interessant .. er staat alleen niet op welke dagen de avonden vallen .. is dat ook in het weekend? Ik kan niet zo goed op mijn man bouwen wat betreft tijden, aangezien hij wil gaan freelancen. Oppas valt te regelen, maar op frequente basis wordt het wat lastig.
Heb gister toevallig het lesrooster ontvangen.
Het zijn 20 zaterdagen en 8 maandagavonden en 2 donderdagavonden verdeeld tussen 26 februari t/m/ 10 november.
Tijdens de schoolvakanties zijn zij ook gesloten.
Ikzelf mag de kleine even bij mijn schoonouders brengen mocht mijn man laat van zijn werk komen. Voor die 1 a 2 keer per maand valt er voor jou ook vast wel wat te regelen, en trouwens...een beetje emancipatie kan geen kwaad hoor...jij staat achter zijn carriere,dus...
Maar goed , daar mag ik me niet mee bemoeien,hihi
Met citaat reageren
  #26  
Oud 10 februari 2007, 00:06
Sandy Sandy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Berichten: 12
Standaard Re: DTP versus Grafische opleiding

Ik heb vier kleintjes .. Het is alleen als ik 's avonds naar Utrecht zou moeten dan moet ik wel op tijd vertrekken hier. En dat is een organisatie met vier ... Jammer dat ze dit niet in Den Bosch hebben.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 10 februari 2007, 09:31
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2006
Berichten: 42
Smile Re: DTP versus Grafische opleiding

Ja die afstand, met de files, heb ik ook vanaf Arnhem, balen!
Er zijn meer Grafisch Lyceums (amsterdam,rotterdam enz), sterker ben even voor je gaan zoeken,
er zit er een in eindhoven!!!!!!!!
Met citaat reageren
  #28  
Oud 10 februari 2007, 16:31
Sandy Sandy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Berichten: 12
Standaard Re: DTP versus Grafische opleiding

Eindhoven zou inderdaad prettiger zijn, hoewel het qua afstand niet zo heel veel scheelt denk ik. Bieden ze daar exact dezelfde cursus als die jij wil gaan doen? Ik zal er waarschijnlijk volgend jaar pas mee beginnen. Heb dan het geld en momenteel zitten wij best in een onzekere tijd. Manlief heeft net zijn baan opgezegd en momenteel druk aan het solliciteren ... Hij zal waarschijnlijk ook op korte projecten werkzaam zijn, en dat kan overal in het land zijn. Eerst moeten we dat even op de rails hebben. Maar het is bij mij zeker niet van de baan ... Ben benieuwd hoe jou de opleiding bevalt straks : ))
Met citaat reageren
  #29  
Oud 10 februari 2007, 18:27
groentje groentje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2006
Berichten: 42
Standaard Re: DTP versus Grafische opleiding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandy Bekijk bericht
Eindhoven zou inderdaad prettiger zijn, hoewel het qua afstand niet zo heel veel scheelt denk ik. Bieden ze daar exact dezelfde cursus als die jij wil gaan doen? Ik zal er waarschijnlijk volgend jaar pas mee beginnen. Heb dan het geld en momenteel zitten wij best in een onzekere tijd. Manlief heeft net zijn baan opgezegd en momenteel druk aan het solliciteren ... Hij zal waarschijnlijk ook op korte projecten werkzaam zijn, en dat kan overal in het land zijn. Eerst moeten we dat even op de rails hebben. Maar het is bij mij zeker niet van de baan ... Ben benieuwd hoe jou de opleiding bevalt straks : ))
weet niet of ze ook een avond-weekend college hebben daar, zou je even moeten kijken op GLE of eindhovenseschool
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
dtp


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding DTP...Welke? groentje Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 32 26 november 2010 21:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon