Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 november 2009, 19:59
Jimbo Jimbo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2009
Berichten: 2
Smile Hoe organiseert ù een evenement?

In het kader van een onderzoek ben ik op zoek naar de ervaringen en mening van collega ondernemers. Waar ik specifiek in geïnteresseerd ben, is de manier waarop IT op dit moment ingezet wordt bij het organiseren van evenementen. Daarnaast ben ik benieuwd naar eventuele innovaties die IT zou kunnen bieden en waar bestaande IT-oplossingen verbeterd zouden kunnen worden.

Dus plaats uzelf eens in de situatie waarin u verantwoordelijk bent voor de organisatie van een event. Waarschijnlijk zult u in een team werken en in een bepaalde vorm gebruik maken van IT. Op welke gebieden zou dit hele proces makkelijker gemaakt kunnen worden? Deel uw ervaringen en leer van elkaar!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2009, 22:43
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Hoe organiseert ù een evenement?

Hallo Jimbo,

Misschien kun je wat meer vertellen over het onderzoek; waarvoor/voor wie doe je onderzoek? Wat wil je met de resultaten doen? Dan kunnen de leden hier ook wat beter bepalen of ze mee willen werken of niet!

Grt. Adine
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 november 2009, 00:08
Jimbo Jimbo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 september 2009
Berichten: 2
Standaard Re: Hoe organiseert ù een evenement?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
Hallo Jimbo,

Misschien kun je wat meer vertellen over het onderzoek; waarvoor/voor wie doe je onderzoek? Wat wil je met de resultaten doen? Dan kunnen de leden hier ook wat beter bepalen of ze mee willen werken of niet!

Grt. Adine
Het onderzoek doe ik voor mijzelf. Ik ben een student aan de Economie faculteit aan de Universiteit van Maastricht en onze focus ligt in de IT-hoek. IT wordt op verschillende plekken ingezet in het bedrijfsleven, maar ik ben dus benieuwd hoe en wat ondernemers doen in deze situatie. Voor zover ik weet, is er niet echt handige software op de markt die op de een of andere manier het proces ondersteund.

Zelf organiseer ik ook graag evenementen (al dan niet op kleinere schaal) en ik wil uiteindelijk wellicht mijn scriptie over dit onderwerp schrijven, mits het onderwerp 'interessant' genoeg is. Mijn vragen zijn puur en alleen bedoeld om eens te polsen hoe mensen uit het bedrijfsleven hier tegenaan kijken.

Mijn motieven waren niet duidelijk, mijn excuses daarvoor! Ik hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben en daarmee een vruchtbare discussie te starten!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klanten opbouw miqq Freelancepraktijk starten 12 11 februari 2016 07:54
Hoe vind ik een geschikte belastingadviseur? Riël Notermans Belasting 3 7 augustus 2007 10:56
Persberichten schrijven in 20 stappen (Boekrecensie/overzicht) Adine Versluis Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 6 30 juli 2007 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon