Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 april 2007, 15:55
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Graag stel ik mij aan jullie voor. Mijn naam is Wieteke Faay. Na verschillende
vakopleidingen te hebben voltooid en ruime ervaring te hebben opgedaan bij verschillende bedrijven was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Sinds kort ben ik mijn eigen bedrijf begonnen onder de naam: Wifa Styling. Voor alles op het gebied van etaleren, decoreren, styling, advies, logo’s of complete huisstijlen.
Groeten van Wieteke Faay
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 april 2007, 20:49
tekstbureau t.i.m. Mariel tekstbureau t.i.m. Mariel is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Berichten: 8
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Hallo Wieteke,

Welkom hier... Ik zit hier ook nog maar kort, maar ik wil je toch begroeten. Ik ben benieuwd. Wat zijn jouw verwachtigen van deze site?

Groetjes,
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2007, 10:01
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Hoi, dank je wel. Ik heb niet echt verwachtingen van deze site. Wel lijkt het me handig i.v.m vragen en dergelijke. Het valt me op dat hier heel veel tekstschrijvers en webdesigners e.d zijn. Weinig stylisten, etaleurs etc.
Wat verwacht jij van deze site?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 april 2007, 22:38
tekstbureau t.i.m. Mariel tekstbureau t.i.m. Mariel is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Berichten: 8
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Hoi Wieteke,

Ik weet nog niet zo goed wat ik van deze site moet verwachten. Ik hoop op een stimulerende en creatieve sfeer. Aan de andere kant zijn zakelijke adviezen natuurlijk ook handig. We zullen wel zien.

Je hebt overigens gelijk. Er zijn hier erg veel schrijvende mensen. Maar dat maakt jouw komst natuurlijk alleen maar extra leuk. Ik geef les aan een mode lyceum. Een van de afstudeerrichtingen is commercie. Deze leerlingen belanden als ze mazzel hebben ook in de styling. Welke vakopleidingen heb je gevolgd? En werk je met mode?

Groetjes,
Marielle
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 april 2007, 09:03
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Ik heb eerst het Nimeto gedaan (mbo reclame en presentatietechnieken). Waarbij je heel veel leert over etaleren, decoreren, vormgeving en styling.
Daarna heb ik nog een particuliere opleiding gevolgd voor artdirection (reclame). De styling trekt me toch het meeste. Met name interieurstyling/ ruimtestyling en fotografiestyling. Het is vrij moeilijk om daar werk in te vinden vandaar dat ik mij op dit moment meer bezig houd met etaleren/ decoreren (in alle branches, dus ook mode).
Ik zou wel graag nog een korte deeltijd opleiding willen doen in styling...
Wat heb jij precies voor opleiding gedaan? En waarom heb je besloten voor jezelf te beginnen?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 17 april 2007, 18:06
tekstbureau t.i.m. Mariel tekstbureau t.i.m. Mariel is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 6 april 2007
Berichten: 8
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Hoi,

Ik heb de docentenopleiding Nederlands gedaan en ik sta nu 15 jaren voor de klas. Dan ben je wel toe aan een nieuwe uitdaging

Daarnaast heb ik kinderen. Mijn oudste zit nu in groep 7. Als zij straks naar de brugklas gaat, hoop ik parttime in het onderwijs te werken en parttime als tekstschrijver. Mijn ervaring is dat brugklassers veel begeleiding nodig hebben.

Nu werk ik 1,2 fte in het onderwijs en daarnaast voor mijzelf. Teksten schrijf ik 's avonds. Ik wil meer baas zijn over mijn eigen agenda.

Wat voor opleiding wil je gaan volgen?

Groetjes, Marielle
Met citaat reageren
  #7  
Oud 18 april 2007, 20:04
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twinklestar Bekijk bericht
Het valt me op dat hier heel veel tekstschrijvers en webdesigners e.d zijn.
Er zijn ook veel administratiekantoren, ICT-beheerders en adviseurs vertegenwoordigd. De ledenlijst al gezien?
Maar een goede mix van allerlei soorten freelancers is inderdaad van belang.
Ik kom weinig mensen in de verkoop tegen of klusjesmannen, fotografen, trainers? Misschien is een wat inzichtelijker verdelinkje het overwegen waard: een mooi taartdiagrammetje met sectoren, uiteraard aanklikbaar, die je weer naar subcategorieen en beroepen brengt. Handiger dan de ledenlijst, die overigens gewoon mag blijven. René, up to you.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #8  
Oud 19 april 2007, 11:06
mimamaartje's schermafbeelding
mimamaartje mimamaartje is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 januari 2006
Berichten: 153
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Citaat:
Het valt me op dat hier heel veel tekstschrijvers en webdesigners e.d zijn.
Ik denk dat tekstschrijvers graag schrijven, ook op een forum en dus wat actiever aanwezig zijn. Bovendien zitten zij veel achter/voor de computer.

Citaat:
Ik kom weinig mensen in de verkoop tegen of klusjesmannen, fotografen, trainers?
En ja, hier trainer!
Met citaat reageren
  #9  
Oud 19 april 2007, 11:16
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
Er zijn ook veel administratiekantoren, ICT-beheerders en adviseurs vertegenwoordigd. De ledenlijst al gezien?
Maar een goede mix van allerlei soorten freelancers is inderdaad van belang.
Ik kom weinig mensen in de verkoop tegen of klusjesmannen, fotografen, trainers? Misschien is een wat inzichtelijker verdelinkje het overwegen waard: een mooi taartdiagrammetje met sectoren, uiteraard aanklikbaar, die je weer naar subcategorieen en beroepen brengt. Handiger dan de ledenlijst, die overigens gewoon mag blijven. René, up to you.

Fijn dat je het schrijft Erik,

Ik ben wel benieuwd. En verder pas ik natuurlijk ook niet echt in het rijtje thuis van tekstschrijvers (hoewel ik wel eens een tekst schrijf) en webdesigners (hoewel ik dat in een ver verleden ook op professionele basis heb gedaan). Maar ik denk dat hier relatief veel mensen zitten die 'iets' met communicatie van doen hebben, in de breedste zin van het woord. Daar komen dan als vanzelf de administratiekantoren en accountants bij.

Bij de weg: ik train ook en ik fotografeer, maar wel alles in dienst van mijn core-business: het maken van wetenschappelijke en technische visualisaties..

maar van mij dus ook een: René, up to you!
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #10  
Oud 19 april 2007, 11:24
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Wifa Styling: etaleren, styling, decoreren etc. etc.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
Er zijn ook veel administratiekantoren, ICT-beheerders en adviseurs vertegenwoordigd. De ledenlijst al gezien?
Maar een goede mix van allerlei soorten freelancers is inderdaad van belang.
Ik kom weinig mensen in de verkoop tegen of klusjesmannen, fotografen, trainers? Misschien is een wat inzichtelijker verdelinkje het overwegen waard: een mooi taartdiagrammetje met sectoren, uiteraard aanklikbaar, die je weer naar subcategorieen en beroepen brengt. Handiger dan de ledenlijst, die overigens gewoon mag blijven. René, up to you.
Ik zit al een tijdje te denken aan een freelancersdatabase, gericht op opdrachtgevers. Daar heb je als freelancer wat aan, lijkt me. Nu zijn er al een paar van die dingen, dat weet ik wel, maar daar gaan we gewoon mee concurreren.

Maar de hamvraag is: hoe? Hoe kunnen we de presentatie van freelancers aantrekkelijker maken voor zoekende opdrachtgevers, zodat de database daadwerkelijk gebruikt wordt en interessant is om in te staan?
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon