Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 april 2006, 01:14
schneiboon
Gast
 
Berichten: n/a
Smile De Hans elevator pitch

Hallo, graag maak ik van de mogelijkheid gebruik om mijn elevator pitch bij jullie te toetsen. Ik verneem graag je op- en aanmerkingen. bvd.

Ik ben een zeer ervaren projectmanager. Ik geef leiding aan projecten die resulteren in aantoonbare en aansprekende resultaten. De projecten zijn ICT-gerelateerd, maar betreffen ook de aspectengebieden organisatie en processen. Ik heb ruime ervaring met pakketimplementaties als SAP, Axapta, Navision en JDEdwards. Ik voer mijn opdrachten uit in alle sectoren. Wel heb ik ondertussen bovengemiddelde kennis opgedaan in sectoren als Energie, Zorg, Chemie en Telecom. Door mijn ervaring ben ik zeer bedreven in het managen van projecten die complex van aard zijn, worden uitgevoerd onder grote druk of in een politiek gevoelige omgeving. Ik geef leiding aan projecten met een nationaal alsook internationaal, pan-Europees, karakter. Ik ben in staat projecten binnen budget, op tijd en met de gewenste benefits op te leveren. Ik geniet ervan indien ik merk dat mijn klant/opdrachtgever mij vertrouwd en tevreden is over de voortgang en de resultaten. Teamgeest vind ik erg belangrijk, evenals continue betrokkenheid vanuit de gebruikersorganisatie. Mijn opdrachtgevers zijn zeer tevreden over de resultaten die ik bereik.


Met dank aan lancelots.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 april 2006, 09:20
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: De Hans elevator pitch

Ik vind hem wat lang, nogal schrijftalerig en hij bevat een paar elementen die als vanzelfsprekend zouden moeten mogen worden aangenomen.

Wat denk je bijvoorbeeld hiervan?
Ik manage projecten op het raakvlak van ICT, organisatie en bedrijfsprocessen. Bijvoorbeeld pakketimplementaties als SAP en JDEdwards in een complexe en politiek gevoelige omgeving. Ik heb ervaring in de sectoren Energie, Zorg, Chemie en Telecom, zowel nationaal als Europees. Teamgeest vind ik erg belangrijk, en continue betrokkenheid van de gebruikersorganisatie. Mijn opdrachtgevers zijn zeer tevreden over de resultaten die ik bereik.
Toets: Wat is hier weggelaten dat je onmisbaar vindt?
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 april 2006, 22:14
schneiboon
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: De Hans elevator pitch

Thanks. Een krachtige samenvatting.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 april 2006, 10:57
mimamaartje's schermafbeelding
mimamaartje mimamaartje is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 januari 2006
Berichten: 153
Standaard Re: De Hans elevator pitch

Over 150 woorden doe je ongeveer 1 minuut (je kunt Word laten tellen) En dan vervolgens zelf oefenen en opnemen en dat terug (laten) luisteren. Zo leer je op een natuurlijke wijze je elevator pitch uit te spreken.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 april 2006, 22:21
olaf olaf is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2006
Berichten: 46
Standaard Re: De Hans elevator pitch

Was i.d.d. te lang...
en voor schriftelijk pitchen moet je niet zo'n bibberige letter nemen, dan gaat de lift omlaag i.p.v omhoog
__________________
Olaf van der Linden
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 april 2006, 21:32
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: De Hans elevator pitch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schneiboon
Hallo, graag maak ik van de mogelijkheid gebruik om mijn elevator pitch bij jullie te toetsen. Ik verneem graag je op- en aanmerkingen. bvd.

Ik ben een zeer ervaren projectmanager. Ik geef leiding aan projecten die resulteren in aantoonbare en aansprekende resultaten. De projecten zijn ICT-gerelateerd, maar betreffen ook de aspectengebieden organisatie en processen. Ik heb ruime ervaring met pakketimplementaties als SAP, Axapta, Navision en JDEdwards. Ik voer mijn opdrachten uit in alle sectoren. Wel heb ik ondertussen bovengemiddelde kennis opgedaan in sectoren als Energie, Zorg, Chemie en Telecom. Door mijn ervaring ben ik zeer bedreven in het managen van projecten die complex van aard zijn, worden uitgevoerd onder grote druk of in een politiek gevoelige omgeving. Ik geef leiding aan projecten met een nationaal alsook internationaal, pan-Europees, karakter. Ik ben in staat projecten binnen budget, op tijd en met de gewenste benefits op te leveren. Ik geniet ervan indien ik merk dat mijn klant/opdrachtgever mij vertrouwd en tevreden is over de voortgang en de resultaten. Teamgeest vind ik erg belangrijk, evenals continue betrokkenheid vanuit de gebruikersorganisatie. Mijn opdrachtgevers zijn zeer tevreden over de resultaten die ik bereik.


Met dank aan lancelots.


Wat is nou écht je toegevoegde waarde voor je potentiële klant?
Is het dat je zo goed functioneert in politiek gevoelige context of ben je vakinhoudelijk een ster? Ben je zo'n teamplayer of is het Pan-europese karakter aansprekend?
Ik zou het nog eens flink uit elkaar trekken en stukje bij beetje je verhaal opbouwen want dit is een te warrige kluwen...kijk eens of je eigenschappen kan vinden die hier 'boven zweven' die ten grondslag liggen aan deze vaardigheden.
En de hamvraag: welke problemen los jij op voor je opdrachtgever?
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon