Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 15 februari 2009, 23:51
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen Jacobs Bekijk bericht
Leuk initiatief. Heb je al getallen qua statistieken? Hoe groot is de kans dat er een echte opdracht uit komt rollen voor één van ons als ontwikkelaars/designers?
Aangezien de site over een week pas een maand bestaat kan ik nog niet zeggen hoe groot de kans is dat er een opdracht uitrolt. Daarvoor zal de naamsbekendheid wat groter moeten worden denk ik
Voor wat getallen kun je op m'n weblog kijken. Staan ook wat Google posities op
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #22  
Oud 16 februari 2009, 10:54
Coen Jacobs Coen Jacobs is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Coen Jacobs Stuur een bericht via Skype™ naar Coen Jacobs
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Je hebt met deze domeinnaam trouwens wel min of meer de erecode van WordPress geschonden. Zij vragen je vriendelijk in About Domains om het woord 'WordPress' niet te gebruiken in domeinnamen, hooguit de afkorting 'wp'. Dit zal natuurlijk niet direct effect hebben het zal je ook niet kwalijk worden genomen (verwacht ik), maar als je zo'n community opstart moet je dit soort dingen wel in je achterhoofd houden.
__________________
Bekijk mijn producten bij Diteza Webontwikkeling en volg mijn persoonlijke weblog
Met citaat reageren
  #23  
Oud 16 februari 2009, 10:58
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

hmm.. goed dat je dat zegt (nu ik 't weer lees bedenk ik me dat ik 't al eens gelezen heb, maar dus helemaal gelezen).. Maar even kijken hoe ik dat dan om ga draaien..
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #24  
Oud 16 februari 2009, 11:01
Coen Jacobs Coen Jacobs is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Coen Jacobs Stuur een bericht via Skype™ naar Coen Jacobs
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illutic Bekijk bericht
hmm.. goed dat je dat zegt (nu ik 't weer lees bedenk ik me dat ik 't al eens gelezen heb, maar dus helemaal gelezen).. Maar even kijken hoe ik dat dan om ga draaien..
Zoals ik al zei, ze verzoeken het vriendelijk, maar hebben puur op regeltjes afgaande geen poot om op te staan. Wellicht als je en goed hart voor de WordPress community hebt, vraag je de afgekorte versie van je domein aan en laat je alles middels een 301-redirect naar de nieuwe domein doorverwijzen. Zo is alle content onder twee domeinnamen te bereiken en gebruik je de afgekorte versie voortaan overal.

Maar nogmaals; ik zal je hier niet toe aanzetten. Ik voelde me verplicht om je er op te wijzen, zodat je het in elk geval wist.
__________________
Bekijk mijn producten bij Diteza Webontwikkeling en volg mijn persoonlijke weblog
Met citaat reageren
  #25  
Oud 16 februari 2009, 11:05
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen Jacobs Bekijk bericht
Zoals ik al zei, ze verzoeken het vriendelijk, maar hebben puur op regeltjes afgaande geen poot om op te staan. Wellicht als je en goed hart voor de WordPress community hebt, vraag je de afgekorte versie van je domein aan en laat je alles middels een 301-redirect naar de nieuwe domein doorverwijzen. Zo is alle content onder twee domeinnamen te bereiken en gebruik je de afgekorte versie voortaan overal.

Maar nogmaals; ik zal je hier niet toe aanzetten. Ik voelde me verplicht om je er op te wijzen, zodat je het in elk geval wist.
lol, ik heb (zoals ik vanmorgen in 't laatste blog-bericht op de WPO website heb vermeld) 35 andere domeinnamen naar die website verwijzen
het punt is, dat de domeinnaam voluit toegevoegd is in m'n hostingpanel en die andere domeinnamen allemaal domein-aliassen zijn. Ik kan kijken of ik dit op een snelle/makkelijke manier kan oplossen, anders dan moet de gehele website verhuisd worden namelijk..

-----------------------------
Ok, aangepast URL is nu wpontwerpers.nl (wordpressontwerpers.nl linkt er uiteraard nog wel naartoe).
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog

Laatst gewijzigd door illutic; 16 februari 2009 om 13:48 Reden: stuk toegevoegd
Met citaat reageren
  #26  
Oud 16 februari 2009, 11:15
Remy's schermafbeelding
Remy Remy is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 29 augustus 2007
Berichten: 333
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Ik heb me de laatste tijd veel zitten verdiepen in WordPress, erg interessant...
dus ik ga me binnenkort ook maar eens aanmelden, op zoek naar een date
__________________
Remy Jacobs Freelance Webdesign
www.remyjacobs.nl
Met citaat reageren
  #27  
Oud 16 februari 2009, 13:49
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remy Bekijk bericht
Ik heb me de laatste tijd veel zitten verdiepen in WordPress, erg interessant...
dus ik ga me binnenkort ook maar eens aanmelden, op zoek naar een date
Lol

Ik zie je aanmelding dan vanzelf wel verschijnen
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #28  
Oud 17 februari 2009, 11:41
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illutic Bekijk bericht
Aangezien de site over een week pas een maand bestaat kan ik nog niet zeggen hoe groot de kans is dat er een opdracht uitrolt. Daarvoor zal de naamsbekendheid wat groter moeten worden denk ik
Voor wat getallen kun je op m'n weblog kijken. Staan ook wat Google posities op
Nice !!

Ik heb je blog en rss feed ook gelinked op mijn eigen blog : www.ramonfincken.com
Met citaat reageren
  #29  
Oud 18 februari 2009, 15:50
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Nice !!

Ik heb je blog en rss feed ook gelinked op mijn eigen blog : www.ramonfincken.com
Ik heb je een linkje teruggegeven op mijn blog
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #30  
Oud 21 maart 2009, 17:58
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: WordPress Ontwerpers

Ik heb je net 2 mailtjes gestuurd met een paar foutjes in FF2 en eentje over een fout in permissies.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
wordpress


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon