Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 december 2010, 16:37
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 267
Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts
Standaard SEO-tekstschrijvers gezocht

Beste freelance tekstschrijvers,

Sinds een aantal dagen is mijn nieuwe cursuswebsite Cursusvoor.nl officieel live en tot nu toe maken we een vliegende start mee. Veel nieuwe aanbieders melden zich aan (laatste dagen plusminus 60 nieuwe aanbieders), dus wat dat betreft gaat alles goed. Wat ik nog mis is goede artikelen die naast de cursussen bezoekers trekken.

Nu zat ik te denken aan het volgende: ik zoek een aantal freelance webtekstschrijvers die voor mij aan de slag gaan teksten te schrijven, en die worden betaalde naar rato van succes. Ofwel: per aantallen clicks of unieke bezoekers die de pagina's 2 of 3 jaar lang krijgen. Dus bijvoorbeeld: per 1.000 bezoeken € 50 of zo. Als je dan 5.000 bezoeken krijgt in 2 jaar krijg je € 250 voor dat artikel. De aantallen en kliks moet ik nog even uitzoeken (kan best dat de klikvergoeding te laag is hoor...). Doe vooral suggesties en laat zien waar dat op gebaseerd is. Als je deelneemt krijg je natuurlijk inzicht in de Google statistieken.

Zie jij het zitten om met zo'n 5-10 andere tekstschrijvers een dergelijk project aan te pakken? Reageer dan vooral. Stuur één of twee webpagina's mee waarover je tevreden bent (geen megalange lijsten van webteksten aub.) en je cv mee. Je hoeft geen mega-ervaren tekstschrijver te zijn, maar een beetje seo-kennis is wel gewenst.

Hoor graag jullie reacties. Het is een idee om zo de site van content te voorzien, zonder er in één keer bakken met geld in te hoeven investeren. Ik betaal op termijn liever wat meer als de site succes heeft namelijk

Niels Arts
__________________
Arts Media - online marketing
www.nielsarts.nl
www.artsmedia.nl
www.cursusvoor.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tekstschrijvers; betalen per woord? Bo Blanckenburg Writer Omgaan met opdrachtgevers 3 19 februari 2009 13:10
Tekstschrijvers in Nederland René Nieuws - Voor en door freelancers 8 1 juli 2008 14:05
Tekstschrijvers gezocht voor samenwerking met fotograaf JVFotografie Marktplaats 0 5 maart 2008 21:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon