Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Freelancen iets voor mij?

Mededelingen

Freelancen iets voor mij? Je denkt erover te gaan freelancen, misschien eerst parttime, maar twijfelt nog. Ervaren freelancers geven raad.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 maart 2017, 15:09
Skyy Skyy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 maart 2017
Berichten: 1
Standaard Eigen kinderdagverblijf starten

Hallo,

Ik heb plannen om samen met mijn partner over ongeveer 2 jaar ons eigen kleinschalige kinderdagverblijf aan huis op te starten. Wij vinden het erg belangrijk dat de kinderen "in het groen en tussen de dieren" kunnen spelen en willen daarom een huis in het buitengebied kopen. Op dit moment ben ik nog bezig mijn opleiding pedagogisch medewerker niv 3 af te ronden en mijn partner heeft een baan in de gehandicaptenzorg als persoonlijk begeleider. Wij hebben op dit moment dus niet de financiële middelen om een huis te kopen dat voldoet aan onze eisen. Daarom mijn vraag: wat is er voor nodig om onze droom te realiseren? Wellicht toch met een goed ondernemingsplan bij de bank vragen wat er mogelijk is? Ik neem aan dat er geen hypotheek verstrekt wordt als er uit wordt gegaan van 1 vast inkomen (partner) en een inkomen dat pas voortvloeit uit succes van het op te richten kinderdagverblijf. Wij hebben 50.000 euro eigen vermogen maar daarmee zijn we er nog lang niet!! Hoe doen anderen dit?

Alvast bedankt voor reacties!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 maart 2017, 15:41
OttovanPeer OttovanPeer is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2016
Berichten: 7
Standaard Financiering start

Denk in uw situatie ook eens aan crowdfunding (http://www.ondernemersplein.nl/onder.../crowdfunding/)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Starten als ICT-freelancer vanuit WW Jan Huijsmans Freelancepraktijk starten 4 15 september 2010 18:01
Eigen bedrijf starten als wao´er wordt makkelijker Moderator Nieuws - Voor en door freelancers 1 1 maart 2007 15:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon