Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 april 2010, 10:28
id-dtp id-dtp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 april 2010
Berichten: 5
Standaard graag feedback

Hallo!

Mijn naam is Ingrid en ik ben sinds eind 2009 freelancer. Ik heb (dankzij deze site) een elevator pitch voor mezelf gemaakt en ik zou wel van jullie willen weten of het aanspreekt en waar ik het kan bijschaven.

Wat ik goed kan is het ontwerpen en opmaken van websites, folders, kranten en magazines. Ik ga daar helemaal in op omdat ik mijn creativiteit daar in kwijt kan. Omdat ik mijn vak versta voel ik mij zelfverzekerd en zie elke nieuwe opdracht als een uitdaging.
Ik vind het heerlijk om met een nieuw idee achter mijn Mac te gaan zitten. Eerst schetsen en daarna te creëren. En aan het einde van het creatieve proces een concreet beeld hebben.
Ik voer mijn opdrachten graag uit voor zowel de grote ondernemingen als de kleinere ondernemer. Zolang er enthousiasme van beide kanten is zit het wel goed.



Groeten Ingrid
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 april 2010, 11:08
idealcrash idealcrash is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 maart 2010
Berichten: 1
Standaard Re: graag feedback

Hoi Ingrid,

je pitch is breed en te vrijblijvend wat mij betreft. Te breed omdat je heel veel zegt te kunnen (web, krant en magazine), meestal is het beter te focusen. Te vrijblijvend omdat je vooral redeneert vanuit jezelf: je vertelt wat je zelf leuk vindt om te doen, op zich straalt dat wel enthousiasme uit. Maar je zou het zakelijker kunnen maken, en uitleggen wat je klant aan jou heeft. Iets als in: 'Een ontwerp voor een site of magazine nodig vanuit een verrassende invalshoek? Klop dan eens bij mij aan, want ik koppel creativiteit aan professionaliteit. Ik werk graag op mijn Mac ideeën uit etc etc'

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 april 2010, 11:22
id-dtp id-dtp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 april 2010
Berichten: 5
Standaard Re: graag feedback

Bedankt Idealcrash. Ik kan me wel vinden in je commentaar en ga er de nodige aanpassingen aan verrichten.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 7 april 2010, 17:55
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: graag feedback

Welkom Ingrid!

Mag ik vragen wat je precies voor Imtech hebt gedaan? Ik zag m in je portfolio staan, maar kon het niet 123 zien.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 8 april 2010, 08:58
id-dtp id-dtp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 april 2010
Berichten: 5
Standaard Re: graag feedback

Hallo Ramon,

De opdracht voor Imtech was een reclamebord voor het hockeyveld van Haren.

Groeten Ingrid
Met citaat reageren
  #6  
Oud 8 april 2010, 16:12
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: graag feedback

Okido Wellicht leuk om erbij te zetten wat je nu precies hebt geleverd aan die klant ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen Elevator pitch Nasch - graag feedback nasch Marktplaats 5 4 februari 2009 16:25
Even voorstellen Graag feedback, ook op mijn website als het kan! JokeHeikensTekst Marktplaats 10 29 juni 2008 18:19
Elevator pitch van Myrax: graag feedback! Myrax Marktplaats 4 4 september 2007 09:57
Elevator pitch van Jannie; graag feedback! Jannie de Vries Marktplaats 2 23 augustus 2007 10:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon