Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs

Mededelingen

Oud
Waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld.

DikeAlert

23 juni 2008 geplaatst om 18:33 door NowHow (Mieke tekent)

Ik doe tegenwoordig ook aan animatie. Dat is voor mij relatief makkelijk omdat ik toch meestal al de basis in 3d maak. Raar eigenlijk dat ik dan ook nu pas aan begonnen ben.
Van de week is mijn eerste betaalde animatie onderdeel geweest van de uitreiking van de vernufteling. De Vernufteling is de jaarlijkse prijs die wordt toegekend aan het meest innovatieve project van een Nederlands ingenieursbureau. Initiatiefnemers van deze prijs zijn technologietijdschrift De Ingenieur, beroepsvereniging...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inRecent werk
Bekeken 27007 Reacties 3 NowHow is offline
Oud
Waardering: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld.

HP beveelt Windows 7 aan, maar zonder printerondersteuning

28 oktober 2009 geplaatst om 16:18 door René

Toen Windows 7 vorige week verscheen heb ik gelijk een nieuwe laptop gekocht. Een geinige HP Pavilion met touchscreen en 64-bit Windows 7 ("HP beveelt Windows 7 aan" stond er op een bordje in de winkel). Bevalt goed.

Tot ik de printers ging installeren. Een slechts 3 jaar oude en vrij dure HP Color Laserjet 3600N blijkt niet te worden ondersteund De drivers voor Windows 7 zijn domweg niet beschikbaar en HP geeft geen sjoege op de supportpagina's en in zijn eigen...
René's schermafbeelding
Moderator
Geplaatst inWindows 7
Bekeken 45330 Reacties 3 René is offline
Oud
Waardering: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld.

Mei Li Vos freelancet in de jurkenbusiness

26 mei 2008 geplaatst om 00:55 door René
Labels mei li vos

"Als volksvertegenwoordiger wil ik me met name inzetten voor flexwerkers en freelancers" zei Mei Li Vos op haar website, nadat ze Tweede Kamerlid voor de PvdA was geworden. De reacties op Lancelots waren afwachtend.

Misschien niet geheel ten onrechte. In de Mind Magazine van deze maand staat ze op sfeervolle foto's met de lezer te flirten in 6 verschillende jurkjes. En bij de verkoopinformatie op blz. 138 staan keurig de jurkenmerken/-leveranciers vermeld. Mei Li is jurkenpromotor...
René's schermafbeelding
Moderator
Geplaatst inPolitiek
Bekeken 24952 Reacties 1 René is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon