Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > kimalders

Mededelingen

Dit artikel waarderen

Een nieuw product

"Een nieuw product" naar Tweet this versturen "Een nieuw product" naar Google Bookmarks versturen
28 maart 2011 geplaatst om 15:12 door kimalders

Eindelijk. Hoewel ik het vreselijk eng vind, heb ik de demo van de 1-page-website eindelijk live staan: hier. Ik ben er lang mee bezig geweest om dit product te ontwikkelen. Ik heb het zo groot gemaakt voor mezelf dat ik mijn eigenwaarde aan de kwaliteit van deze website gehangen heb. ‘Lekker dom’, zul je zeggen. Ja dat klopt.

Ik weet ook wel dat er mensen zullen zijn die het niks vinden. Ook mensen die ik aardig vind of hoog acht. Erger nog, aardig vind EN hoog acht. Maar het heeft wel kans van slagen. Als ik erover vertel, wordt er erg enthousiast op gereageerd. Op verschillende vlakken, overigens. De een zegt ‘Wat leuk dat je ook iets met Opera (de webbrowser) doet’, de ander zegt: ‘werkt het ook in Netscape?’

Niet-IT-ers zeggen: kan ik ook zelf de website wijzigen? Ja, dat kan. Dat is het hele idee erachter. Je bestelt via de website (of bij mij persoonlijk) een domeinnaam, een grafisch ontwerp, en een website van 1 pagina. Je krijgt van mij een email als je site voor je klaar staat.

Je gaat naar je website. Je logt in en je komt op je eigen website in wijzig-modus. Vanaf dat moment is het alleen nog maar ‘Klik – type – klik’. Je klikt op datgene wat je wijzigen wilt. Je typt een nieuwe tekst of kiest een nieuw bestand op je computer. Je klikt op ‘opslaan’. Klaar.

Hah! hoe gemakkelijk kan het zijn? Nou… zo gemakkelijk.

Een van de potentiële klanten zei: “iedereen wil toch zo’n website” en een ander zei: “dat kan ik nog wel betalen als starter”. Het kost 19 euro per maand (automatische incasso). Of 199 per jaar. Inclusief hosting en domeinregistratie. Dat moet toch kunnen, zeker met een opzegtermijn van 1 maand.

Noot: Dit artikel komt van www.kimblogt.nl en is van juni 2010. Ik wil hier graag een verhaal vertellen over deze website, maar daarvoor heb ik een introductie nodig. Ik zal dus eerst de artikelen van mijn blog hier kopieren.
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 6291 Reacties 0
Hoofddeel     Ondernemen »
Totaal aantal reacties 0

Reacties

 
Totaal aantal trackback-signaleringen 0

Trackback-signaleringen

 

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon