Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > Nieuwe koers

Mededelingen

Isabelle met haar bedrijf Helder & Wijzer levert bijna 10 jaar allerlei diensten op het gebied van trainen en opleiden. Ze heeft nu even wat minder werk. Tijd om de balans op te maken en te bedenken: HOE VERDER?
Dit artikel waarderen

Examen doen

"Examen doen" naar Tweet this versturen "Examen doen" naar Google Bookmarks versturen
17 december 2010 geplaatst om 10:43 door Isabelle

De afgelopen dagen doe ik niet veel. Ik ben maandag geopereerd (cosmetische kwestie) en daardoor heb ik een paar dagen weinig gedaan. Zo lang ik rustig blijf zitten, valt de pijn erg mee. En gelukkig blijk ik gewoon te kunnen typen.

Dus nu moeten die teksten voor mijn site eens af. Ik wil nog voor de kerst een bericht rondsturen dattie klaar is. Maar ik heb zo'n gevoel dat ik vroeger ook had bij tentamens: 'Ik heb het allemaal wel in mijn hoofd zitten. Moet ik het nu OOK nog opschrijven?'

Ik geef mezelf een schop onder kont (wel zachtjes) en ga het wat gestructureerder aanpakken. Eerst alle tekstjes af, dan alle documenten bij elkaar zoeken die ik als voorbeeld wil laten zien, dan nog wat plaatjes maken en inspirerende video's zoeken. En dan pas alles in de site zetten. In feite zoals ik een klus voor een opdrachtgever ook zou aanpakken...

Intussen kijk ik naar mijn 5 maanden oude Bliksem die buiten probeert sneeuwvlokken te vangen om ze op te eten en gaten in de sneeuw graaft.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo.jpg (8,7 KB, 5979x gelezen)
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 8841 Reacties 0
Totaal aantal reacties 0

Reacties

 
Totaal aantal trackback-signaleringen 0

Trackback-signaleringen

 

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon