Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > Nieuwe koers

Mededelingen

Isabelle met haar bedrijf Helder & Wijzer levert bijna 10 jaar allerlei diensten op het gebied van trainen en opleiden. Ze heeft nu even wat minder werk. Tijd om de balans op te maken en te bedenken: HOE VERDER?
Dit artikel waarderen

Hoera voor LinkedIn!

"Hoera voor LinkedIn!" naar Tweet this versturen "Hoera voor LinkedIn!" naar Google Bookmarks versturen
14 februari 2011 geplaatst om 11:48 door Isabelle

Zojuist gebeld door een leuke vrouw die bij een vakuitgeverij werkt en die een project met Moodle wil gaan. Dat is de open source leeromgeving waar ik inmiddels behoorlijk wat ervaring mee heb. Ze zoekt iemand om hun ontwerp naar Moodle te vertalen. A.s. do afspraak!

Ben heel blij. Heb hier niets voor hoeven doen, alleen een goed LinkedIn-profiel maken en mijn connecties bijhouden. Mijn potentiele opdrachtgever heeft op LinkedIn gezocht naar mensen die 'Moodle' in hun profiel hadden. Zag mij en zag dat ze een shared connection met mij heeft. Ze heeft deze andere leuke dame gebeld voor info over mij. En dat klonk goed.

Hè wat lekker. Zo moet het gaan. Klus is natuurlijk nog niet binnen, maar ik vind het heerlijk om weer eens een acquisitiegesprek te doen.

Echt goed luisteren is voor mij altijd een uitdaging. Heb soms de neiging te veel te willen vertellen.

Wish me luck!
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 32562 Reacties 4
Totaal aantal reacties 4

Reacties

  1. Oude reactie
    René's schermafbeelding
    Leuk, veel succes!
    14 februari 2011 geplaatst om 12:57 door René René is offline
  2. Oude reactie
    Wat leuk om te lezen dat Linkedin voor jou zo verrassend gewerkt heeft. Succes!
    23 februari 2011 geplaatst om 12:57 door Agnes2 Agnes2 is offline
  3. Oude reactie
    Good luck dan maar!
    27 maart 2011 geplaatst om 22:52 door Tekenaar Tekenaar is offline
  4. Oude reactie
    gaaf, ik heb ook het idee dat LinkedIn echt helpt, het is voor mij de op-één-na grootste bron van bezoekers op mijn website!
    Veel succes met de opdracht!
    9 april 2012 geplaatst om 13:41 door PetraVB PetraVB is offline
 
Totaal aantal trackback-signaleringen 0

Trackback-signaleringen

 

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon