Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > erix

Mededelingen

Dit artikel waarderen

Komkommertijd?

"Komkommertijd?" naar Tweet this versturen "Komkommertijd?" naar Google Bookmarks versturen
22 juli 2008 geplaatst om 15:08 door erix

Elders op Lancelots wordt gemeld dat de zomer ruimte geeft voor bezinning. Maar komkommertijd wijst niet op het uitblijven van werk, maar het doen van wat minder hoogdravend werk (de serieuze pers heeft minder te melden, maar moet nog steeds dagelijks een krant maken!). Op mijn uitgeverij geeft deze periode vooral de gelegenheid om achterstanden weg te werken. En ook om meer tijd uit te kunnen trekken voor grotere projecten zoals een congres of een Groot Artikel. Wat mij betreft mag het het hele jaar komkommertijd zijn. Dat is goed voor de kwaliteit van productie (en van leven).
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 26176 Reacties 1
« web 2.0     Hoofddeel
Totaal aantal reacties 1

Reacties

  1. Oude reactie
    JokeHeikensTekst's schermafbeelding
    Joh, dat is leuk!
    Van mij mag die komkommertijd voorbij zijn, maar in Midden-Nederland valt de zomervakantie laat, wij moeten nog twee weken (mijn dochter van 4 wil wel kruipend weer naar school...;-) ). Ik heb even helemaal niets te doen. Gelukkig heb ik zelf een serie interviews met coaches over het komende seizoen voorgesteld en daar werd enthousiast op gereageerd. Dus doe ik nog iets...
    Veel succes!

    Groet,

    Joke
    16 augustus 2008 geplaatst om 11:48 door JokeHeikensTekst JokeHeikensTekst is offline
 
Totaal aantal trackback-signaleringen 0

Trackback-signaleringen

 

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon