Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > Mieke tekent

Mededelingen

Omschrijving: Met "Mieke tekent" licht ik een tipje van de sluier op over mijn werk. Ik laat zien hoe mijn zeer visuele werk tot stand komt, wat er allemaal bij komt kijken om dit vak uit te voeren en geef een inzicht in de beslommeringen van een freelancer met het leukste beroep ter wereld.
Dit artikel waarderen

GNSI Conference, Ithaca

"GNSI Conference, Ithaca" naar Tweet this versturen "GNSI Conference, Ithaca" naar Google Bookmarks versturen
27 juli 2008 geplaatst om 17:45 door NowHow

Gisteren ben ik met Clara Richardson, Frank Ippolito en Taina Litwak de omgeving van Ithaca gaan verkennen. Ik schrijf er af en toe wat bij, maar ik heb verder niks gedaan om de foto's te bewerken behalve ze naar de juiste grootte te brengen. Verder dus alleen maar foto's om te genieten!






Een mij volkomen onbekende rusp. hij was helemaal wit met die twee oranje pluimpjes op zijn kop.

Twee verschillende kolibrievlinders. Ze zijn in ieder geval uit de Hemaris familie, wat een volkomen andere familie dan de kolibrievlinderfamilie in europa. Let op de doorzichtige vleugels.


Een verdikking in de stengel gemaakt door een galwesp.

Het dier hieronder wordt hier konijn genoemd, maar is in werkelijkheid een haas.

Zo mooi als het hier ook is, dit water is bedekt met fosfaatschuim (mensen stroomopwaarts gebruiken de rivier als riool)


Typisch oost Amerikaans "woodland"












Ik wilde oorspronkelijk meer foto's toevoegen, maar er kunnen hier maar 20 foto's geplaatst worden. voor meer, kijk op http://blogger.miekeroth.com.

En nu ga ik pakken voor de terugreis: in minder dan vier uur vertrekt mijn vliegtuig!
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 28044 Reacties 2
Totaal aantal reacties 2

Reacties

  1. Oude reactie
    René's schermafbeelding
    Bij dit soort prachtige plaatjes (van landschap, dieren én huizen) zou je toch spontaan willen emigreren!
    27 juli 2008 geplaatst om 20:23 door René René is offline
  2. Oude reactie
    NowHow's schermafbeelding
    Well.. the thought has crossed my mind!

    In ieder geval, ik ben net weer een uurtje thuis en dat voelt toch ook wel weer heeel erg lekker!
    28 juli 2008 geplaatst om 12:40 door NowHow NowHow is offline
 
Totaal aantal trackback-signaleringen 0

Trackback-signaleringen

 

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon