Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs

Mededelingen

Oud

Weblog

3 oktober 2008 geplaatst om 11:25 door Rivke

Dit is mijn weblog
Newbie
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 10859 Reacties 0 Rivke is offline
Oud

Digitaal of traditioneel

7 september 2008 geplaatst om 20:09 door NowHow (Mieke tekent)

Regelmatig krijg ik de vraag of ik traditioneel of digitaal werk. En het grappige is dat dat eigenlijk een rare vraag is omdat het voor mij appels met peren vergelijken is. Sinds ik mijn cintiq heb werk ik niet meer met papier, potlood en verf, maar dat betekent niet dat ik niet traditioneel werk. Veel van mijn werk is namelijk nog steeds geverfd of getekend, ondanks het feit dat het gereedschap dat ik er voor gebruik hardware en software is.

Hieronder twee tekeningen. Voor jullie de...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen
Bekeken 12815 Reacties 0 NowHow is offline
Oud

Tibby

26 augustus 2008 geplaatst om 14:59 door NowHow (Mieke tekent)

Even iets heel anders, geen blog over mijn werk, maar over een van mijn inspiraties. Katten zijn populair bij Zzp-ers en dus ook bij mij. Gek genoeg had ik ze echter nog nooit getekend.

Daarom hier Tibby.

Tibby is een Foreign White siamees van bijna 11 jaar oud (5 december!) en een heel bijzondere kat. Ze denkt namelijk dat ze hond is. Ze apporteert, rent achter me aan (of wil dat ik achter haar aanren), laat zich voor de gein door de lucht smijten, lacht, heeft humor...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inAchter de schermen, ‎Oefenen
Bekeken 34114 Reacties 3 NowHow is offline
Oud

GNSI Conference, Ithaca

27 juli 2008 geplaatst om 17:45 door NowHow (Mieke tekent)

Gisteren ben ik met Clara Richardson, Frank Ippolito en Taina Litwak de omgeving van Ithaca gaan verkennen. Ik schrijf er af en toe wat bij, maar ik heb verder niks gedaan om de foto's te bewerken behalve ze naar de juiste grootte te brengen. Verder dus alleen maar foto's om te genieten!


...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 28044 Reacties 2 NowHow is offline
Oud

GNSI Conference, ZBrush en de laatste lootjes

26 juli 2008 geplaatst om 17:35 door NowHow (Mieke tekent)

GNSI Conference, ZBrush en de laatste lootjes
Ik zit hier in mijn kamer op een echte "dorm", het is half elf 's ochtends, terwijl buiten de cicaden zoemen alsof ze een generator moeten aandrijven. Gisteren had ik eindelijk mijn workshop en het is zo gegaan als dat ik hoopte.

In eerste instantie hadden zes mensen zich ingeschreven voor mijn workshop, voornamelijk omdat de meesten niet wisten wat ZBrush is. In de loop van de week, ik had her en der wat laten zien en...
NowHow's schermafbeelding
Veteraan
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 9324 Reacties 0 NowHow is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon