Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Weblogs > René

Mededelingen

  1. Oude reactie
    René's schermafbeelding

    HP beveelt Windows 7 aan, maar zonder printerondersteuning

    Sinds ik dit artikel schreef heeft HP bevestigd dat de Vista-driver geschikt is voor Windows 7. Bij mij werkt hij inmiddels goed.

    De mensen die op het HP-forum beweren dat deze driver op Windows 7 onbetrouwbaar is, hebben kennelijk een of ander bijzonder probleem.
    20 juli 2010 geplaatst om 20:37 door René René is offline
  2. Oude reactie
    René's schermafbeelding

    HP beveelt Windows 7 aan, maar zonder printerondersteuning

    Ja, dat is het forum met in de balk een enthousiast "Join the conversation!" en waar nooit iemand van HP reageert.

    Dat gaat over de Vista-driver, die ik inmiddels heb geïnstalleerd, maar die op Windows 7 onbetrouwbaar is.
    2 november 2009 geplaatst om 12:28 door René René is offline
  3. Oude reactie

    HP beveelt Windows 7 aan, maar zonder printerondersteuning

    Bij doorklikken op [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL343NL343&q=HP+Color+Laserjet+3600N+%22windows+7%22+driver+OR+drivers&btnG=Zoeken&meta=&aq=f&oq=]google_link[/url] vond ik een paar reacties van mensen die zeggen dat je hem los kan installeren.
    2 november 2009 geplaatst om 12:08 door ramon fincken ramon fincken is offline
  4. Oude reactie
    erix's schermafbeelding

    Mei Li Vos freelancet in de jurkenbusiness

    Mei Li Vos is een merk(je). Ik denk dat er meer uit te halen is cq dat ze meer uit zich zelf kan halen dan nu zichtbaar is.

    Goh, ik wist niet dat we hier konden bloggen. Ga direct uitzoeken hoe dat werkt.
    24 juni 2008 geplaatst om 23:46 door erix erix is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon